Alla inlägg under februari 2009

Av Sandra - 28 februari 2009 17:04

Nu är jag tillbaka på bloggen igen. Får se hur länge man stannar.

Livet rullar på i vanlig takt. Trivs med de mesta.

Ikväll blir det äntligen utgång med brudarna, ska bli jätte skoj!

Var även ut igår, Jag & Hanna gick till Bakfickan & skulle äta gott & dricka.

Tyvärr var jag för mätt så jag beställde bara in nachos chips men de gick de oxå. Slank ner 3 cider sen var de dags för hemfärd. Vissa har ju jobb & sköta, men det var en super trevlig kväll. Skönt & bara sitta & snacka lite skit. Var även ut förra Fredagen på s2, Rootvälta spela. Kanon bra spelning, alla var på strålande humör hela kvällen. Många kramar fick jag, underbart var det. Nej dags & bege sig på förfest, spriten ska flöda ikväll!!!!


Take Care...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards