Direktlänk till inlägg 5 november 2010

5 November

Av Sandra - 5 november 2010 16:34

Äntligen är helgen här, synd man arbetar hela helgen. Men vi har tur att vi börjar kl 11 i morgon, egentligen 8 ;)

Stackars Johan som måste upp 04:30 men vad gör man inte när man måste tjäna pängä ;)

Veckan har gått fort, i Onsdags kom Cilla Baloo & adem på besök sen på kvällen myste vi till de med donken, haha =)

Igår låg vi och myste och njöt av ledigheten hela morgonen sen upp och åt frukost sen börja Johan & städa. Tur man har en karl som gillar och städa :D Jag diska och plocka lite i garderoben. På em tog vi en tur till Däckia & hämta mina vinterdäck. Handla sen på ica maxi. Hem och gjorde mat. La bildäckena i min bil för att johan ska sätta på dom idag fredag, sen åkte vi ut till Ornäs till han som skulle laga min bil. (min bil har stått trasig i 3 veckor) skrev en lapp om vad han skulle göra, alltså laga bromsarna. Vi fick sms av han igår kväll att passaten var lagad plus att han hade satt på bildäckena och att de vart o kosta 700 kr.

Vi höll på o skratta ihjäl oss. Han hade satt på däckena fast vi inte ens sagt åt han o göra de. Mest vart jag irreterad för att han gjorde de för det är en princip sak att fråga först innan man gör de. Så vi fick gott o väl betala. suck! vi som har dålit med pengar denna månad för vi fick räkning från stös nu på 45oo kr. men nu sitter mina vinterdäck på och johan slapp!! =) men bilen e fortfarande trasig, vi måste köpa nå andra broms grejjer oxå för dom som satt på var helt slut.

Hade jag kört mer med bilen hade mina bromsar sluta funka. Tänk och komma i nerförsbacken till rondellen i falun & bromsarna inte tar. Fy fan vilken panik. Nu hade vi tur att dom inte sluta funka men de va nära.

Idag var de riktigt roligt och köra min bil igen, har verkligen sakna den, min älskade bil!! =)

Ikväll får jag komma hem till ett dukat bord, har beställt kyckling av älsklingen. Vi ska prova den som dom gör reklam för på tvn, med bacon lindat runt om =) de blir mums de!!!


trevlig helg på er.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 15 december 2010 22:18


MINNEN!!!!             Idag åkte mamma & pappa. Är så avundsjuk. Jag & älskling är kattvakt. Jag har inte träffa han sen halv åtta i morse, saknar han så. Men nu är han på väg hem till mig, hihi =) i morgon ska vi umgås hela dagen. ...

Av Sandra - 12 december 2010 15:48

Hej Hej! I Måndags åkte jag & Johan till Järvsö. Fick äntligen träffa Mosters ögonsten. Han fick tidig julklapp av mig..         På kvällen gjorde vi smaskiga plankstekar.      Var så himla mysigt och få mysa med Benji. Jag var upp & t...

Av Sandra - 7 december 2010 12:21

Nu sitter vi i Järsö hos Marie.  Vart en lång resa hit, vägen var helt värdelös. Fick lov att åka i 20-30 km i timmen. Tog cirka 3 timmar att åka hit. Men vad gör de? Vi kom fram hela och jag fick äntligen träffa Mosters going. Jag bada honom sen f...

Av Sandra - 5 december 2010 23:27

Oj va helgen gick fort men skönt som fan att den är över. Inge roligt alls och jobba helg. Fick fint besök i Fredags iaf. Hon som är med i Masjävlar..härlig dam de där :) När hon var på väg ut var jag sjukt sugen på att säga "snygg mössa"    men ja...

Av Sandra - 2 december 2010 16:46

Hello...idag är det Torsdag och de innebär party, skoj ska de bli. har gjort 2 pajer till ikväll. ska bli dunder kul.   Igår var jag & hjärtat mitt på Tzatziki & käka sen avsluta vi kvällen med Bio. Hur mysigt som helst. Fira 6 månader    Jag...

Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards