Alla inlägg den 2 november 2010

Av Sandra - 2 november 2010 16:34

Herregud redan November. shit va tiden går fort.

Nu är jag äntligen skriven hos älsklingen min.

Känns så himla underbart allting.som vi ha längta till 1 november.


sorry att de vart en hemlig blogg sist men jag vela att de skulle va hemligt. skrev bara till mig själv, behövde skriva av mig.

inge rolit alls o läsa de iaf...


förra veckan hade vi marie & benji hemma. alltid lika kul och ha de här.

jag boka dem till tisdagen så vi åkte hem till evelina amith & Loui.

fika & hade det trevligt. Bästa Evelina!!   


i helgen var de dop för Benjamin. Var hur fint som helst & han skötte sig utmärkt. Moster var stolt kan jag lova. Nästan så man grät inne i kyrkan när vi sjöng "du vet väll om att du är värdefull" men jag höll mig :)


ne kanske dags o göra nå nytta..hej svejs


Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards