Alla inlägg under oktober 2010

Av Sandra - 28 oktober 2010 21:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra - 23 oktober 2010 13:24

Nu börjar de bli rent i lägenheten men fy sjutton va vi har skrubba. Men mest min älskling. Han är så snäll som hjälper mig så mycke..

Badrummet är så gott som klart men det e ju köket kvar, gruvar mig för och rengöra kylen. Huaaa...hur kan en människa skita ner så fruktansvärt? Har kasta alla mina kastruller nu för dom gick inte och använda mer. Tjejen har tagit hand om mina saker som att de vore hennes egna...jo tjena!!!! blir så jävla lessen...

men snart är det över..känns så himla bra!!!

Trivs sjukt bra i Medväga, en helt underbar lägenhet med fina grannar. Vi har fått de så himla mysigt hemma nu. Älskar och komma hem på kvällarna och tända ljus o krypa ner i soffan & bara vara.

Det var sååå längesen jag mådde så bra som jag gör nu.

Jag kan inte förstå att jag har hitta mig en sån underbar pojkvän/sambo. trodde aldrig någonson att jag skulle få uppleva den kärlek jag har idag. Det är magiskt!!! Nu vet jag verkligen va ordet älskar betyder...synd folk leker med kärleken!!

Visa respekt ömhet & KÄRLEK.

I Torsdags hade jag & Johan vart förlovade i 2 månader. Herregud va fort tiden går ;) men allt för längesen jag träffa Moster Siw :(



Visa mer kärlek för i helvete ;)

Av Sandra - 18 oktober 2010 11:32

Fy fan va förbannad jag är..

Igår var vi i lägenheten och plocka ihop alla möbler.

Men dra åt helvete va skitigt det är. Plus att ALLA mina kastruller är flotiga.

Och det är lika med och slänga allt. Fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Går ju inte ens och ta i dom för då blir man alldeles kladdig.

Låna aldrig ut eran lägenhet utan & skriva papper. De har jag lärt mig nu!!!!


Flytten gick bra iaf. Har lite skit kvar som jag ska kasta sen är de bara städning kvar. Nästa Måndag är det tapetsering. Sen slipper jag den där lägenheten.

Kommer sakna den, för den var ju såå ljus & fin :)


Denna vecka har vi vart rökfria i 14 veckor. Känns såååå jävla bra!

Så himla skoj och göra de med en till. Jag & älsklingen klarar allt ;)


Nu tjålä Pia här att jag lär skynda mig till jobbe så det är väll dags och åka.


herrååå


Av Sandra - 13 oktober 2010 21:07

Shit hur mitt förra inlägg vart. Kändes som att jag inte andades emmellanåt. men bloggen har krångla som fan för mig så de va väll därför den vart konstig.


Snart är flytten klar, i helgen kör vi de sista möblerna. Förra veckan fick vi äntligen börja ta mina saker som jag har sakna. Min älskade tv och mina möbler. Så nu börjar de kännas som mitt hem här oxå :) Och de har blivit så fint. Lite skillnad nu och när jag kom hit första gången. Så den 1 November står jag äntligen skriven hos min älskade sambo.


Igår var jag & spådde mig och de va såå häftigt. Hon är sååå himla duktig. Gillar henne otroligt mycke. Var hos henne för 1 år sen och hon sa att jag skulle träffa en bra kille. Igår sa hon att de va Johan som var den rätta. Hur bra tror ni de kändes? Helt fantastiskt underbart!    Vi kommer få en långt & lyckligt liv tillsammans. Vi älskar varandra & ger varann otroligt mycke kärlek.

Åh va lycklig jag är. 6/6 2o1o vart de vi.


Nu ska jag ta mig en dusch sen mysa ner mig i soffan med min älskling.


sköt om er.



Av Sandra - 3 oktober 2010 14:18

14 år har gått idag av stor sorg & saknad.Vi saknar dig massor M.Jag kan inte sluta tänka tillbaka till år 2005. Vilka minnen.Det året var de bästa i mitt liv. Härliga vänner & en massa fest jämt. Varje Onsdag & varje helg och de va lika kul varenda gång. När jag hör vissa låtar som påminner om Flamingo så kan jag inte sluta tänka på hur kul vi hade.Minnen som aldrig försvinner. Har läst Blondinbellas bok. Och den var super bra. Ska försöka tänka på vad hon skrev.Fast jag känner mig skit ful en dag så ska jag tänka att jag är vacker & är bra på de jag gör. *peppar peppar ta i trä*Igår hade jag & Johan en myskväll. Käka god mat sen duka vi upp med chips & dipp. Tog mig ett glas cider men de va fan inge gott. Varför har jag sluta tyckt om alkohol? Det är lixom inte min grej längre. Men vad gör de? Jag klagar inte. Jag har blivit vuxen och behöver inte gå ut längre.Jag har de bra hemma. nu kommer pia hit på fika så jag sätter punkt här.tack & hej..

Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards