Alla inlägg under april 2009

Av Sandra - 30 april 2009 08:16

God Morgon! Hade verkligen ingen lust att kliva upp idag men fick lov.

Ska ju vara makeup modell idag ;) Ska bli superskoj!

Vettisjutton vad jag ska göra ikväll, har ingen lust med nånting.

Har blivit så less på & jobba, har inga krafter kvar så att så fort jag är ledig vill jag bara vara ledig & få vila. Och hur kul är det & vara bakis den enda dagen man får vara ledig? nej tack de hoppar jag över så jag struntar nog i alkoholen ikväll. Sen är jag inte så sugen sen förra helgen heller.

Den kvällen fick mig att inse att alkohol är fan farligt.


Gud vad jag älskar mina syskon barn. moster&fasters gullungar.

Ni ska alltid få ha en trygg famn hos mig.

Jag ska alltid finnas vid er sida.

ÄLSKAR ER!

Av Sandra - 28 april 2009 19:18

Åh vad skoj det var & träffa min barndomskompis!! ;)

Vi kommer aldrig skiljas åt <3


Snart är det Valborg, vad händer då?

Ska iaf vara makeup modell på morgonen, men sen då?

Är ju bjuden på fest iaf...får se hur jag gör.


Fan vad jag är sugen på tacos, det är då nått man aldrig tröttnar på!

Men så värdelöst & äta de själv, roligare med sällskap!!

Nu vart jag hungrig så jag ska nog åka & handla hem lite mat.

tjoo


Av Sandra - 27 april 2009 21:38

Idag fyller Mosters gull 9 år. Stora tjejen snart :)

GRATTIS GUMMAN!!


Idag har jag jobbat, var min lediga dag men tog åt mig jobb.

Gick jätte bra, vart bara 10½ timme.

I morgon ska jag träffa en barndomskompis, ska bli super trevligt.

Nu ska jag kolla på Rederiet sen sova..

god natt

Av Sandra - 26 april 2009 18:44

Jag vill börja & säga FÖRLÅT till alla jag har sårat!

Jag är inte stolt för det jag har gjort & inget jag går runt & skryter om.

Jag skäms så fruktansvärt. Jag vela berätta vad jag hade gjort, men jag kunde inte. Det var som en spärr som hade satt sig, jag försökte så många gånger men de gick inte. Jag skämdes så fruktansvärt.

Det gjorde ont i mig varje dag. Att leva med det gjorde det bara värre. Jag visste inte hur jag skulle bete mig.

Jag är inte guds bästa barn.

Men jag har inte haft det lätt. Folk jag inte ens har gjort nånting mot, har kollat snett & kan fräsa. Mina gamla klasskompisar (inte dom jag gick i samma klass som) kollar ner i marken när jag går förbi dom. Vissa hejjar men dom flesta kollar bort..Vad har jag gjort?

Därför får jag dåligt självförtroende & har svårt att vara stark.

Jag är en svag människa & tar åt mig för minsta lilla.

Därför söker jag den där förbannde bekräftelsen hela tiden, kan den försvinna ur mig nån jävla gång? Hatar den!

Visst kan den vara bra, men inte alla gånger. Den har sabbat hela mitt jävla liv. Men en vacker dag när jag lämnar er, hoppas jag ni kommer på min begravning, kommer fram till kistan & säger farväl men går därifrån med ett leende. Min önskan till er!


Av Sandra - 25 april 2009 10:07

God morgon. Äntligen Lördag & jag är ledig.

Satt barnvakt igår åt K men hon är så stor nu så hon klarar sig själv. Vi käka pizza & chips o kolla på film. Skönt & bara slappa..

Nu ligger vi i sängen med en minidator & bloggar :)

Dags & kliva upp snart o göra lite frukost. Sen ska vi ut i det härliga vädret.

Sen blir det lunch på altanen. Kanske frukost också, beror på om det blivit nån värme än. P har en kompis hemma, sen jag kom igår kväll har dom setat framför datorn & spela..Hur orkar man? :) Ska snart dra med dom ut.

Får se vad som händer ikväll. är lite sugen på utgång men vi får se.


Moster...din pizza e slut för länge sen..vi köpte på det där nya stället på hagalund igår. Dags & flytta närmare så jag har nära till din frys så kan jag äta din goda pizza oftare :)


Nu ska jag & K fixa frukost. Sen ut i de härliga vädret

Puss o klem

Av Sandra - 23 april 2009 23:33

Händer inte så mycket i mitt liv för tillfälle, jobbar & pluggar körkort mest hela tiden. De e ju de som tar upp mest tid nu.

Hade körlektion igår som gick sådär, men idag gick de mycket bättre.

Nu blir det & plugga jätte mycket. Men hää ske väll gå...

I helgen blir det lungt, är inte så jätte sugen på fest efter helgens bravader. haha. Blir mys i morgon kväll med Mosters favoriter med pizza ;) Får se vad som händer på Lördag.

Nu vart jag trött så jag ska lägga mig o sova, guuu va skönt! :)


Av Sandra - 21 april 2009 22:46

Ska försöka uppdatera lite här, har inte gått så bra förut.

Vad har hänt i mitt liv?


Helgen var kanon. I Fredags kom A hit & hälsa på.

Jobbade Lördagen sen hem & gjorde mig iordning för raggarfest.

Var bjuden på H´s 30 års fest.

A kom hit & förfesta med mig sen kom raggarbilen & hämta oss. Kom ut till festen lite efter kl 21 lite sent men fint folk kommer sent :)

Var en jätte trevlig fest tills lakrits shotsen kom fram. Mer behöver jag inte säga :) Låg i soffan hela Söndagen. Väldigt skönt var det.

 Nu ska jag krypa ner i sängen så jag orkar upp till jobbet.

Gnatt!!




Av Sandra - 16 april 2009 19:34

Vart nå fel idag med bloggen, allt försvann men nu när jag kolla så var de där. Hmm.

Grattis iaf A & S till E :)

Plugga 2½ timme på körskolan idag. Ska även dit i morgon.

Vår marknaden börjar i morgon, men de finns iaf inge & se. Tur man slipper gå runt där. Bättre att jobba & tjäna pängää-

Nu lär jag ringa till brorsan & skvallra lite..

Ha det fint



Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards