Alla inlägg den 5 april 2009

Av Sandra - 5 april 2009 09:36

I Fredags kväll kom B & S hit & hälsa på. Fika & snacka lite skit.

Upp tidigt igår morse, jobbade typ hela dagen. Hem sen & duscha o gjorde mig klar. Gick hem till P sen åkte vi till Djurmo på Thaikväll. Fick se mellan 800-900 kort därifrån. Fan vad sugen man vart på & åka till Thailand.

De bjöds på jätte god mat, men jag drack cola till. :) Alla drack ju Singha.

Jag & P åkte hem tidigt, åkte förbi vid mamma & hälsa på.

L kom & hämta sen, vi var ute & åkte raggarbil. Käka även donken.

Fan va mycke epa raggare de står vid Donken. Var ju helt värdelöst så L körde hem mig när jag fick huvudvärk av alla avgaser & värme:)

Sov underbart inatt när jag visste att jag hade sovmorgon idag.

Nu sitter jag & dricker kaffe, snart dags för frulle sen ska jag iväg & sola. Sen ut & köra lite. Hade hoppats på fint väder idag när jag är ledig men där fick jag för de! Hade ju tänkt åka till Romme & käka glass...kanske man kan göra iaf :) Ska iaf åka till farmor & hälsa på. Har inte vart dit sen typ nyår.

Nu är det dags för frukost sen göra sig klar för dagen.

Ha det bra

Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards