Direktlänk till inlägg 16 november 2010

16 November

Av Sandra - 16 november 2010 17:07

Oj va har hänt sen sist? Inte mycke antar ja..jobbat mest som vanligt.

Hade ledig helg, tillbringa den med Johan. Vart en lugn idol kväll sen på Lördagen var vi till syrran i Djurmo och baka paj. På kvällen kom Emelie & Pierre och käka tacos och paj med oss. Vart bara 2 cider, varför är de inge gott längre? Men det gör mig inge, klarar mig så bra utan iaf. Meningslöst & dricka när man iaf inte får röka, haha!!! =)

Vi har vart rökfria i 4 månader nu, den du!! slå de om du kan, haha...

18 veckor i morgon om det ska vara exakt. 14 Juli tog jag mitt sista bloss, eller var de den 13 juli. Minns iaf att jag prata med Niclas den kvällen och rökte som fan men efter de blev de inga mer. Saknar inte rökningen ett dugg. De luktar så illa...bläää!! Kan sakna de när jag dricker alkohol men det är ju bara en vana.

Vill iaf vara rökfri den dagen vi skaffar barn och inte behöva kämpa då för och sluta. Inte ska jag skada mitt lilla barn i magen iaf.

på Söndagskvällen gjorde jag & Johan plankstek och fy helvete va gott det var. De kommer vi göra fler gånger ;)


ha det bra! herrå

 
 
Ingen bild

T

17 november 2010 22:51

Skaffa barn??
Ja, ingen har väl missat att DU vet HUR man gör barn. Men att lyckas behålla dom i magen verkar du fan inte klara av. Och det är väl tur det, så vi slipper fler som dig...

 
Ingen bild

Moster Siw

20 november 2010 11:09

Fy faan säger jag bara...att d är möjligt att nån kan vara så ondskapsfull o skriva en sån kommentar. Det är så'na som du, som vi klarar oss utan. Den ordbok som beskriver din elakhet är inte gjord än, så det finns faktiskt inte tillräckligt med ord för detta avskyvärda påhopp :-( Helt klart att du är avundsjuk på Sandras lycka o att du har d väldigt dåligt med dig själv.... Till dig Sandra, så vet jag att du kommer att bli en underbar mamma en dag o du har världens snällaste o goaste kille. Du har allt stöd a all kärlek du behöver från hela din familj. Stor kram till dig o Johan

 
Ingen bild

Pia

20 november 2010 19:23

Till T !

Sköt dig själv du och skit i Sandra och hennes liv. Har du inget bättre för dig än att skriva skit på andras bloggar. Och bara så du vet. VI VILL HA FLERA "SANDRA" I VÅR FAMILJ OCH NÄRHET. Och vi väntar ned spänning på att hon och Johan ska få flera sköna goa härliga ungar som är lik dem båda. På alla sätt och vis. För tro mig det är fler som ÄLSKAR SANDRA OCH JOHAN än vad du verkar tro! /Älskar dig , frugan =) och chefen määää. =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 15 december 2010 22:18


MINNEN!!!!             Idag åkte mamma & pappa. Är så avundsjuk. Jag & älskling är kattvakt. Jag har inte träffa han sen halv åtta i morse, saknar han så. Men nu är han på väg hem till mig, hihi =) i morgon ska vi umgås hela dagen. ...

Av Sandra - 12 december 2010 15:48

Hej Hej! I Måndags åkte jag & Johan till Järvsö. Fick äntligen träffa Mosters ögonsten. Han fick tidig julklapp av mig..         På kvällen gjorde vi smaskiga plankstekar.      Var så himla mysigt och få mysa med Benji. Jag var upp & t...

Av Sandra - 7 december 2010 12:21

Nu sitter vi i Järsö hos Marie.  Vart en lång resa hit, vägen var helt värdelös. Fick lov att åka i 20-30 km i timmen. Tog cirka 3 timmar att åka hit. Men vad gör de? Vi kom fram hela och jag fick äntligen träffa Mosters going. Jag bada honom sen f...

Av Sandra - 5 december 2010 23:27

Oj va helgen gick fort men skönt som fan att den är över. Inge roligt alls och jobba helg. Fick fint besök i Fredags iaf. Hon som är med i Masjävlar..härlig dam de där :) När hon var på väg ut var jag sjukt sugen på att säga "snygg mössa"    men ja...

Av Sandra - 2 december 2010 16:46

Hello...idag är det Torsdag och de innebär party, skoj ska de bli. har gjort 2 pajer till ikväll. ska bli dunder kul.   Igår var jag & hjärtat mitt på Tzatziki & käka sen avsluta vi kvällen med Bio. Hur mysigt som helst. Fira 6 månader    Jag...

Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards