Alla inlägg under juni 2010

Av Sandra - 18 juni 2010 23:00

har låna mammas dator..det e därför jag bloggar IGEN!!

Jag skriver lite grann fast ni inte har med mitt liv att göra.

I Onsdags efter jobbet åkte jag upp till Järvsö och hälsa på Marie & benji.

fick se eventet som fredrik höll på med. SKIT COOLT!!!

Fan att man missar de i helgen...

Fick en PUSS av Marie på kinden..inte ofta de händer men de kallar jag syskonkärlek!!!     


usch vet inte vart jag har mig längre. har ingen ork längre. vill bara stänga in mig & gömma mig där.

nu äre inte långt till semestern. antingen 5 eller 6 arbetsdagar kvar! guu va underbart. ska bli skönt & få va ledig i 3 hela veckor.

ska få vara med Benji ett par dagar. vi ska ut på äventyr han & jag =)

superkul & få va barnvakt åt han!!!

tur man har körkort & bil nu...wiho jag är så bra!

fatta inte varför jag drog ut på tiden med körkortet?

nu skulle inte jag klara mig utan de.

visst det är dyrt men det är värt varenda krona!!!

undra hur mycket pengar man lagt ut på bil & bensin..

vore skoj & ta reda på de, haha


hääjdaaaa


Av Sandra - 13 juni 2010 19:48

Dom flesta vet ju om att jag försökte hela tiden att få de & fungera med Marcus. Jag var superkär i honom (trodde jag) men en vacker dag visa han vilket svin han är. Den dagen insåg jag att det är inte honom jag vill ha. Varför kämpa för nånting som inte finns.  Har inte mått så bra på länge som jag gjorde efter de. Efter allt detta så träffa jag min underbara pojkvän. Detta va ödet! Jag är så lycklig!   




denna helg har vart fantastisk.

ledig i fredas så jag var upp te cozmoz & kolla när tim tog studenten.

hem te frugan & fika & käka mat.

älskade moster va hemma oxå. en massa kärlek till dig.   

kvällen vart sååå lugn, var helt slut efter all student firande.

igår vart de lite alkohol, hamna hos per på fest.

i morrn äre jobb igen ;)


Av Sandra - 5 juni 2010 18:35

Förra helgen vart de utång på hela hyskan. Vart en kanon kväll..

i helgen blire väldigt lungt...

nu blire & lägga ner den här bloggen. Har inge internet mer & ingen dator.

saknar min dator, hade ALLT på den & nu är allt borta.

musik, bilder, bloggar mm..

läser inte en enda blogg längre =(

har inte kunna gjort de sen i Februari..men jag klarar mig.

bryr mig inte om folk längre...



Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards