Alla inlägg under maj 2010

Av Sandra - 26 maj 2010 23:51

Nu var de längesen jag blogga & Marie tjata på mig att jag skulle skriva.

Vad gör man inte för älskade syster.. ;)

Jahapp, vad har hänt sen sist?

Hmmm..var te Järvsö i början på Maj & hälsa på Familjen Eriksson/Graaf.

Var en härlig dag, käka lunch på condis, var upp till backen i järvsö & titta på utsikten över järvsö. Fick med mig Marie & Benji hem till Borlänge. Vi hann med en hel del under veckan. Skrev brev till mig själv på framtidsmuseet som jag får tillbaka om 10år. Vart sjuk oxå, låg deckad i flera dar.

Har ju fyllt år oxå..hela 25 år. Vilken underbar dag!!!

börja dagen med hotellfrukost med syster sofie innan hon åkte till London.

fick även 25 röda rosor av "x" ;) Drack kaffe i Torsång i värmen sen mys ute vid båtklubben på bryggan. Sen lura mamma & pappa med mig ut på nå hemlit..hade på känn vad de kunna vara. Vi åkte till expert där dom köpte en platt tv åt mig, tusen tack älskade föräldrar!! avsluta kvällen på broken dreams med "x". Var så otroligt nöjd med min födelsedag. Den blev helt underbar & obeskrivlig! I Lördags blev de lite kalas hemma med smörgåstårta med familjen.

På Fredag ska jag åka till Bollnäs & hämta marie med familj.

de va för dyrt för dem & åka tåg så snäll som jag är så åker jag & hämtar dem.

Men vad gör man inte för dom man ÄLSKAR?


Nu säger jag godnatt & hoppas ni har de bra!


Av Sandra - 1 maj 2010 20:50

Äntligen är sköna Maj här. Vart en lugn kväll igår. Var meningen att jag skulle festa men jag sket i de. Inge roligt & festa längre. Umgicks med Emelie istället.

Idag städa jag & pappa min bil, var verkligen dags för de.

Emelie kom & hämta mig, var ute & leta flyttkartonger.

Nu i kväll blir det lungt igen, sticker till Järvsö i morgon bitti.

Saknar Marie & Benjamin så himla mycket så jag måste dit & kramas lite.

Sen har jag ju handlat jätte fina kläder te han som han ska få...min lilla cooling =)




Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards