Alla inlägg under februari 2010

Av Sandra - 28 februari 2010 23:36

Äntligen är denna helg över..

Och min semester är här...VÄLKOMMEN!!! Du är välbehövlig!

Helgen bestog av jobb & kalas.

Hela familjen var samlad igår & de va kul att se allihopa tillsammans.

Benji fick en sån fin leksands tröjja av mormor.

Jag Marie & Fredrik vela hitta på nånting på kvällen så mamma tog Benji så vi åkte till Statoil & handla en kortlek sen hem till Jenny & spela kort.

Vi tog en tur te Falun & hämta Andre.

Kom hem i skaplig tid för jag skulle sova. Hann precis lägga mig så ringde Leo & Jocke som vela ha skjuss hem. Snäll som man är så klär man på sig & åker o hämtar dem o kör dem hem till sina hem. Var hemma 03:30 & skulle upp 09:30..gääääsp!!!! Var så trött på jobbet idag men de gick bra.

Nu på kvällen har jag Marie & Fredrik spela bingo men de gick ju åt helvete..bingolotto har ju blivit helt värdelöst nu...hää skä va lokä ;)


Är så jävla less på folk som bara ska gnälla & gnälla.

Jag är inte bortskämd för 5 öre. MEN jag har väldigt snälla & underbara föräldrar som vill hjälpa mig om de behövs. Sköt ert liv & skit i mitt!!

Ska bli såå förbannat jävla skönt & komma härifrån & slippa höra ert jävla tjat.

Jag har tanka bilen för egna pengar & jag kommer handla för mina egna pengar.

Bara så ni vet!!!





Moster älskar dig väldigt mycket!

  


Av Sandra - 27 februari 2010 00:10

Igår fyllde världens bästa pappa år. Grattis Körv Åke ;)

På kvällen åkte jag hem till mamma & pappa. Vart bjuden på mat. Skulle till Max & käka men mamma tyckte de va bättre o äta hos dem. Tur jag gjorde de för de va såå jäkla smaskit =) Jag marie & Benji åkte till ica & handla. Benji kan dra till sig uppmärksamhet iaf..haha

Körde sen till Hushagen. Benji bara skrek & skrek och jag vart stressad & irreterad för vi hitta inte till Jenny. Till slut backa jag in i en snövall & vart fast där. Jenny kom ut & hjälpte mig..tog iaf bara en halv timme innan jag kom loss men fy fan va svettiga & blöta vi var efter de...aldrig mer köra fast!!! ;)


Nu sitter jag med datorn i knä äter chips & dricker cola.

ska mysa med john blund nu...jobbar i morgon. börjar kl 8..jippie va pigg jag kommer va...men snart äre semester..2 arbetsdagar kvar!


hej svejs

Av Sandra - 25 februari 2010 20:45

Efter jobbet igår åkte jag till Valbo & mötte upp Micke.

Han guida mig till Gävle där Marie & Benjamin kom med tåget.

Vart en latte & lite snack på ett fik sen blev de hemgång.

Vart stop i Falun för att hälsa på Sofie.

Åkte sen hem till Borlänge. Hem till Lovisa & Simon o hälsa på.

Sen hem till mor & far på lite käk. Resten av kvällen var de mys med Benji.


Idag var vi uppe med tuppen. Åkte till mormor i Vansbro på förmiddan.

Hon bjöd på jätte god mat sen vart de mosters äppelkaka med vaniljvisp.

Innan hemgång vart de in till godisaffären & handla lite gött. Marie plocka i 1 kg godis :) Jag & mamma lite normalare..höhö

Stanna sen i Mockfjärd hos morbror. Och till kvällen köpte vi hem BurgerKing/Subway. Har vart en jätte härlig dag. Nu ligger jag & Marie i mammas säng & chillar, haha..

Ska glo på film snart..måste försöka få liv i Marie först..hon blundar lite då & då   


Idag har jag haft mitt körkort i ett halv år. Fan va tiden går fort..

Och min stackars dator där hemma har pajja också.

Så nu blire att köpa sig en ny...yeah


nej nu ske jag väcka marre..

vi hörs

Av Sandra - 20 februari 2010 12:19

Fick fler gratulationer på facebook..tack!!!

Lär ju gratta Magnus på Orust som fyller idag oxå. Grattis grattis..


igår vart de fredagsmys. Vart Pizza & film hos Magnus.

Och ikväll är det fest..fan va jag längtar nu!

Ska festa med min bästa vän..   


Nu blir det biltema & köpa lampor...har blitt enögd.   



Tänker på dig idag Daniel. För en månad satt jag hos dig & blev tatuerad & idag ska du begravas :( Vila i frid   

Av Sandra - 18 februari 2010 16:10

snart är veckan slut & de känns såååå jäkla skönt. Har vart på systemet idag också så nu är helgen välkommen till mig :) Gabriel är hemma nu så vi ska dricka grogg...åh va härlit!!


Fick ett jätte fint kort av Moster igår på min namnsdag. Tack tack tack!!!   

Och ett sms av min mor...fler kom nog inte ihåg mig, höhö!!!


ge mig helg NUUUU!!!

Av Sandra - 16 februari 2010 14:54

Självaste semmeldagen idag & jag är ledig. Sköönt! :)

Men det hade vart superskoj o jobbat idag.


Igår efter jobbet ringde min syster & vela att jag skulle komma upp & hämta henne så hon fick skjuss till Borlänge så hon kunde hämta sin bil.

Skulle bara åka hem snabbt & hämta mina solglasögon men de hade kunnat kosta mig skjortan. Höll på att krocka på min PARKERING!!

Kom lite för fort i korsningen och kände att de bara gick rakt fram samtidigt som en bil kommer mot mig, vi panik bromsar båda två & stannar mitt framför varandra...usch va rädd jag blev då. Hade ner rutan & bad om ursäkt..han vart inge arg som tur var. Det gick ju bra..

Usch blir skakis bara jag tänker på de...blir de 3dje gången gilt nästa gång?

andra gången nu som jag har hållt på o krocka...nej usch nu får jag inte tänka så..


Hade tänkt baka semlor idag, men inge kul själv. Blir ju en massa semlor över som man bara får slänga då..spelar ingen roll om jag bjuder hem folk, blir ju en massa över så jag struntar i de. Får äta semlor på jobbet istället, haha..


Nej undra vad man ska hitta på idag då så dagen går?


vi hörs..


Av Sandra - 14 februari 2010 19:46

Glad alla hjärtans dag!!!


Min helg har bestått av jobb jobb jobb...skönt att det är över nu.

Äntligen en ny vecka & nya möjligheter..

Finns tyvärr inge & skriva för jag har inte gjort nå annat i helgen

än att jobbat. Men ni får ett livstecken iaf att jag lever..


vi hörs.

Av Sandra - 11 februari 2010 19:18

Igår kom Zara in till Falun så vi möttes upp på jobbet. Åkte sen till Ikea. Gick runt & kika på allt. Köpte lite små plock. Blev även lite lunch där.

Kom hem vid 19 tiden. Resan hem var otäck. Mina lampor lyste knappt så vi såg ingenting i skogen. Men vi kom hem iaf. Körde hem mina saker sen drog vi och handla lite kladdkaka sen hem till Zara & drack kaffe & smaska på kladdkaka & det var så himla gott. Satt & prata in på småtimmarna så jag var hemma 03:30 inatt...lääängesen man satt & snacka hela natten...de gjorde man i ungdomen! haha =) Tog en lång sovmorgon idag, gjorde mig klar, åkte & hämta Zara & körde henne till jobbet..jag vet jag är snäll!!   

Sen hem & packa upp mina saker jag handla på ikea & mitt vardagsrum blev mysigt. Jag är nöjd iaf..

fick mina ljus igår från PartyLite..nu luktar de gött här hemma.

Ska snart tända ett jordgubb/rabarber & mysa ner mig i soffan & kika på tv hela kvällen. Är lite sliten idag efter inatt...:D

sköt om er....


Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards