Alla inlägg under januari 2010

Av Sandra - 31 januari 2010 23:24

    


Moster älskar & saknar dig!   

Av Sandra - 31 januari 2010 20:17

Då var äntligen helgen över!

Nu har mamma pappa & syster vart till Järvsö och hälsa på Benji!

Jag fick stanna hemma & jobba :(

Igår kväll satt jag barnvakt till Elin & Isac. Dom sov ju hela kvällen så jag satt & titta på film & slappa.


Nu är det en vecka sen Daniel lämna oss & jag ryser i kroppen varje gång jag går in på hans sida på facebook. Folk skriver såå fint till honom.

Varför Daniel? Hoppas du har de bra nu iaf..


Take care,,,

Av Sandra - 29 januari 2010 22:02

I Ondags var de äntligen dags att bege sig till Järvsö. Vägen dit var tuff, herregud vilket snöoväder men jag kom fram. Är väldigt stolt att jag fixa att köra i de väglaget som var. Men allt för Benjamin. Så himla kul & träffa Marie & Fredrik igen. Hela kvällen var de mys med Benji. Var bestämt att jag skulle åka hem igår men vi vela ha lite mer tid för varandra så jag bestämde att stanna längre. Vi klädde på oss & packa in oss i bilen & drog in till Ljusdal, Benjis första vagntur blev de oxå. Shoppa lite sen gick vi & käka lunch på ett fik men de gilla inte Benji. Gallskrek som sjutton så vi packa ihop & åkte hem. Vi käka upp maten om ni undra ;) Vi var så trötta när vi kom hem så alla decka utom jag. Jag tvingar mig själv att inte somna för att jag ska kunna sova på kvällen. Vi bada Benji igår kväll, han skrek jätte mycke alldeles innan men när han kände de varma vattnet vart han såå himla lugn. Han var såå fin & titta på. Gud vilken härlig bebis. Han är så vacker!! Mosters guldklimp.Åh vad moster älskar dig Benjamin!   

  


  


  

Av Sandra - 24 januari 2010 17:47

Dagen började bra. Följde med mamma & pappa och hälsa på farfar på sjukhuset sen vidare till farmor. Jag & pappa åkte sen te Statoil & tvätta bilarna så nu blänker min så fint ;) Drog ut till Lovisa & Simon o hälsa på.

Fick ett sånt hemskt samtal av syrran när jag var där.

Daniel som tatuera mig i Torsdags har tagit sitt liv inatt    

Vi som skulle bygga på min tatuering inom kort och jag vela att just han skulle göra den. Men jag har iaf ett minne kvar av honom och de sitter på MIN kropp!

Vila i frid Daniel.



Av Sandra - 23 januari 2010 15:54


Världens sötaste Benji.

Hur söt kan man va? :)  

Av Sandra - 23 januari 2010 08:32

Yes nu är Mosters guldklimp född. Kl 1 inatt titta han ut. Vägde 3550 och va 52 cm lång. Åh va fin han är!! Längtar tills jag får åka dit & hälsa på.

Kanske dags & slå in paket till sötnosen..

Stort GRATTIS älskade syster. Detta gjorde du bra & jag visste att du skulle fixa det. Och nu är han äntligen hos oss..


Igår var jag så nervös för Marie så jag åkte upp till syster Sofie i Djurmo. Vi käka varma mackor & titta på tv + att vi var såå nervösa för marie.

skulle inte klara av att sitta hemma bara & glo.

idag äre kalas som gäller för pontus. ska bli trevligt.

men jag vill åka till Benjamin NU!! Nu är man stolt moster igen   


Trevlig helg..

Av Sandra - 21 januari 2010 21:52

Idag är det bf datum och min älskade syster ligger där hon ska ligga nu & har riktigt ont, stackarn! =( men snart är bäbis här, som vi har längtat!!

Kommer inte kunna sova inatt, är såååå nervös. Min älskade syster ska inte ha ont, det gör ont i mitt hjärta...men det är ju så när man ske föda barn..

usch nu yrar jag bara..JAG ÄR NERVÖS! har sånna fjärilar i min mage nu.


Idag gjorde jag min första tatuering oxå..vart bra som fan!

Körkort & tatuering inom ett halvår är BRA!   


Åh snart är jag nybliven Moster..känns oxå bra!

så nästa gång jag skriver är bäbis här...wiho


Av Sandra - 19 januari 2010 21:21

8 År idag sen Emma gumman lämna oss.

Var ut till graven idag & tände ljus.

Du är såå saknad gumman!   

Sitter & lyssnar på din favvo låt &  minnena kommer tillbaka..


Drog sen ut till Viken så Leo fick hjälpa mig med bilen.

Han öppna upp hela dörren och fixa felet.

Nu vet jag ur de ser ut bakom min dörr, haha.

Men han fixa de och jag klara mig undan alla tusenlappar.

Bjöd honom på käk & en päng..

båda va nöjda!


Jobb i morgon igen..vill va ledig lite till.

Är ledig i helgen iaf men dom dagarna försvinner fort.

Ska på kalas hela Lördagen..

Tur man kan spendera dagarna med nånting än att bara sitta

och glo och tappa all lust till städning & matlagning.


Emma. Hoppas du har de bra där du är. Synd du inte fick va med oss på jorden och leva livet du skulle haft!   

Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards