Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Sandra - 8 januari 2010 18:30

Igår var jag & isis till Krylbo & kolla på bilen.

Den va sååå fin. Vi var ut & provkörde den

och den gick fint. Vart helt såld men det är dom

där jäkla milen som gör allt. Har gått alldeles för långt

för att vara en 2ooo. Säljaren ringde mig idag på fm och

vela höra hur jag hade tänkt mig. Men jag är så osäker.

Han ringde även nu på em och hade ett jätte bra erbjudande.

Och de va lockande som fan..men det är dom där jäkla milen iaf.

Inte roligt och köpa en bil som gått såå förbannat mycket på 10 år.

Mycket som snurrar i mitt huvud nu..

Vissa säger att jag ska köpa den & en del säger nej.

HJÄLP MIG!!!! Jag är så kluven..


Nu är det äntligen helg & jag är ledig, hur skönt som helst.

Igår tog jag de inte lungt för 5 öre. Höll igång från när jag sluta jobba

tills jag fick slå ner röven i soffan halv tio igår kväll. Då var jag helt slut.

Köpte batteri, bankärende, krångel med mina skor så jag fick lov att åka hem & byta mitt i allt, slänga i sig käk sen hämta isis...vi kom inte iväg den tid vi hade tänkt men vi kom fram iaf...till slut =)


herregud vad de snurrar i mitt huvud nu ang bilen..

tror jag måste tänka på annat nu..bilförsäljaren ringer

väll i morgon igen..då lär jag ge honom ett svar!!!


tror de blir och ta sig ett glas med nå starkt i sen mojja ner sig i soffan.

vi hörs..hej svejs



Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards