Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Sandra - 18 januari 2010 23:41

Denna dag gick fort. Jobbade 4 timmar sen hem te Borlänge. Åkte till Bilmetro och skulle höra lite med dom ang bilen & de skulle bli dyrt. Tur man har vänner som kan skruva bil. Hoppas vi kan lösa de..

På kvällen åkte jag mamma & pappa hem te Carina på lite fika.

Fick ju bara lov att gratta henne på 5o års dagen!   

Resten av kvällen har jag setat i telefonen. Jag & marie prata bara i 1 timme & 40 min idag...igår vart de 2 timmar ;) nu jävlar klämmer du ut henne. Moster vill krama om na...alla säger att det är en pojk, då säger jag att det är en flicka. höhö

Gabrielsson åker i morgon tebaka till afganistan (stava) men kommer snart tillbaka!!

i morgon ska jag & isis ut till emmas grav & tända ljus. 8 års sen hon lämna oss va fan tar tiden vägen?!   saknar henne grymt mycket...lilla emma bärry!!


usch nu är jag nervös för marie, hon sitter hemma med värkar och jag vill veta va som händer varenda minut NUUU!!!


Skepp & hojj

Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards