Alla inlägg under oktober 2009

Av Sandra - 31 oktober 2009 04:08

Åh vilken härlig Fredag!

Jag P & Jocke satt hemma & drack lite & kolla på IDOL.

Ilka & Peter kom förbi också.

Hamna sen nere på Bolanche. Och det var såå jävla skoj att komma ut.

Är såå nöjd med kvällen.


Idag har jag även spått mig. Hur häftigt som helst. Vilken kvinna!!! Hon ska jag gå till fler gånger.

Hon va BÄST!!!

Av Sandra - 28 oktober 2009 23:24

Måste ju bara berätta om hur de går med mitt slutande av rökningen.

Rökte mina sista ciggaretter Måndagen den 14e September.

Höll upp 10 dagar...rökte endast EN cigg på kryssningen.

Har faktiskt inte rökt sen kryssningen och den va 23e September.

Så EN cigg på 6 VECKOR! Väldigt bra gjort av mig!

Känner mig väldigt fräsch. Slipper den där äckliga röklukten.

Tycker dom som röker nu luktar sååå illa...

Har man verkligen gått runt och luktat sådär?!?!?!


Kommer jag verkligen klara av att sluta?

Hoppas verkligen de...ibland är de svårt men det är bara att bita ihop.


Av Sandra - 28 oktober 2009 23:14

Hinner aldrig blogga nu förtiden. Jobbar hela tiden.

Jobbar heldag i morgon, kommer bli segt men det är bara att bita ihop.

Längtar till helgen, ska bli skönt att få vara ledig i 3 hela dagar!

Vet inte än om det blir fest eller inte. Beror på om nån har fest. Annars kör jag mer än gärna.

Kommer aldrig tröttna på att köra bil. Hur kul som helst!

Idag har man betala räkningar, inge roligt alls att betala som de va förut. Då älska jag och betala dom..hmm!!!

Längtar sååå sjukt mycket till Fredag. Ska iväg och göra en sak som jag tidigare aldrig ha gjort. Spännande!!!


Nu ska jag gå & göra sängen sällskap...ny dag i morgon också!

Av Sandra - 25 oktober 2009 19:56

Längesen man var in här..men har jobbat hela tiden så jag har inte haft tid & blogga.

Veckan har vart lugn och jag har jobba hela helgen. I Fredags åkte jag te Tobbe och vart bjuden på Taco Gratäng, kolla på Idol o hade de bra. Upp tidigt o jobba på lördan morron, dagen gick segt. åkte sen hem o duscha. Köpte käk på max drog sen te djurmo o umgicks med syrran. Alla högg in på maten när jag kom.

Kolla på körslaget sen kom micke boa jasmine & melvin. körde lite guitar hero. skoj som fan!! min nya hobby på helgerna..

jobbade idag med...nu blire mys i soffan med en bakelse! mums!! =)

Av Sandra - 18 oktober 2009 22:03

Nu var helgen över och en ny vecka ska påbörjas.

Helgen har vart kanon. Fredagen satt jag & Tobias hemma och drack lite vin och kolla på Idol.

Jobbade på Lördagen sen åkte jag & P upp till Sofie i Djurmo, kolla på tv sen vela jag spela Guitar Hero och där vart vi fast. Jag var inte sådär jätte bra men till slut fick jag in hur man skulle göra, jag & Sofie körde medel & de gick kanon bra. Sen kom Pontus ner & ägde oss. Han körde på expert så de va ingen idé att köra mot honom, Han vann!! =) Åkte in till sjukhuset & hälsa på farfar idag sen vart de farmor på åkershem. Har vart en kanon dag. Är helt slut så snart blir de sängen, ska bli skönt att få sova lite.

Jobba i morgon igen. Har sökt 3 jobb idag, känns konstigt men skönt.

får se om man får svar.

vi hörs da.

Av Sandra - 16 oktober 2009 18:07

Oj redan Fredag. Veckan har gått fort.

Söndags morse tog jag bilen ner till Göteborg, vart en tur på 42 mil.

Väl framme på Orust möttes jag av underbara kramar.

Hade en toppen vecka med dom fast dom hade skola & jobb.

Jag & Marie åkte till Göksäter & handla en massa fint.

Julia & jag tog oss en tur till Uddevalla (Torp) och käka lite & shoppa.

Vart en mysdag med henne. Mysiga kvällar. Allt var toppen!

Tog emot att åka hem igår, men ändå skönt att få komma hem.

Min sista semester dag idag. Var hårmodell till Hanna i morse. Nu var de sista sittningen för min del för nu är bruden klar. Grattis!!!! ;) Åkte sen in till Falun till sjukhuset & hälsa på farfar. Hade möte om hur allt blir sen.

Jobbigt när farfar börjar bli så gammal, satt nästan med gråten i halsen på mötet.

Men det kommer bli bra till slut.

Ikväll blir det vin & Idol med Tobias.


Vi ses! Flört


  



Av Sandra - 8 oktober 2009 22:19

Gud vad allt känns himla bra nu. Livet rullar verkligen på.

Men vissa saker behöver inte hända. Att släktingar ska behöva

ligga på sjukhus. Min farfar är dålig även min morbror. Varför?!?!

Nu får ni se till att bli friska & komma hem till oss igen.


Nu har jag köpt vinterdäck. Jag var med i sök & finn i Fredags & de va en snubbe som ringde mig och jag köpte hans vinterdäck direkt. Snälla Tobbe ska kränga dom i morgon. Tack min underbara vän.

På Lördag blir det jobb hela dagen sen ska jag vara chaufför.

Sen är de fan semester. Ska bli helt underbart. Behöver lite ledig tid efter alla timmar man gjort på en månad.


Jag är så himla trött kl 22 på kvällarna nu så det är dags att sova. Måste va pigg i morgon bitti för jag ska åka ut till Romme & hämta mina däck.


Vi hörs daa

Av Sandra - 6 oktober 2009 22:10

Idag är det 13 år sen du fick somna in för gott. 13 ÅR? Vart tar tiden vägen?

Du var bara 20 år & hade hela livet framför dig.

Även en liten son på 8 månader. Det var en tuff tid för oss men vi kämpade varje dag.

Idag är vi starka. Speciellt min älskade syster som fixa detta. Du är en riktig kämpe. Älskar dig oerhört mycke!

Jag var 11 år när detta hände. Jag var bara ett barn. Idag är man vuxen. Tiden går fort.


Jag saknar dig M. Önska du fick vara med oss i livet. Du hade vart stolt över din son!


Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards