Alla inlägg under mars 2010

Av Sandra - 21 mars 2010 17:23

längesen man skrev...men vad gör de?? har ingen dator iaf.

veckan som gått har man jobba, har även träffa min fina vän.

längesen vi sågs..nästan 7 månader sen. Men det e underbart när man ses igen..vännerna finns alltid kvar...dom riktiga iaf..

i fredas kika jag & zara på lets dance. sen vart de en biltur runt i blge & falun men de va sååå dött. igår var jag & pia te åkershem o hälsa på farfar.

sen hem & umgås med emelie. vid 9 var ja & hämta zara på jobbet sen var vi fyllechaffisar..herregud vad jag åkte runt. Men kul var de. var hemma väldigt sent. sov så himla dåligt inatt. Oroliga drömmar & väldigt konstiga..hmm

vakna vid 13 upp & göra sig klar fort som faen sen te kupolen & fixa blomma, köpa dricka, tanka sen te åkershem där familjen vänta. Drack kaffe & käka tårta. Fira farfar som fyller 93 år idag.

Jag  är så jävla glad att jag valde rätt väg denna gång. Och de känns jätte bra. Varför gjorde jag inte detta tidigare?

Av Sandra - 14 mars 2010 23:04

Hej hopp på er..

Idag är jag såå jävla glaaaa   



Åh vad jag älskar min underbart goooa syster Marre..

Va skulle jag gjort utan dig? Vi 2 finns alltid för varann.

Spelar ingen roll va de handlar om så finns du där.

Du får mig att leee. Du får mig stark så jag kan gå vidare.

Du & Benji är de finaste jag har. Sofie & Stefan är oxå de finaste jag har, självklart!!! JAG ÄLSKAR ER HÖGT!!!   +  Min familj..



Av Sandra - 9 mars 2010 11:47

Sista dagen på semestern, känns surt..

Men det blir mjukstart i möru, jobbar 8-12 sen ledig på Torsdag!! ;)


Jag har tyvärr ingen bild på tatueringen på datorn. Jag kan skicka mms om du vill Ingrid..


I Lördags vart de utgång med Marie & Jenny. Drog te Wild West men där var de så jävla tråkigt.


Igår körde jag & mamma till Gävle. Lämna av Marie & Benji på tågstationen sen for vi till Ikea.


Nu tänker jag följa mitt hjärta. Ingen annan ska få bestämma.

Det är mitt liv & det är jag som ska leva de.

Det är jag som ska må bra...

Av Sandra - 6 mars 2010 12:44

Nu sitter vi i Rättvik & NJUTER av ledigheten. Solen skiner & det är så härligt ute. Snart är våren här.

Nu ska vi bege oss hemmåt. Och va fan händer ikväll?

Har ingen lust att göra nånting :(

Min tatuering vart klar igår & jag vart supernöjd!



äh va fan..hejdå!

Av Sandra - 4 mars 2010 19:10

Herregud vad veckan har gått fort. Redan Torsdag och min semester är snart slut. Veckan har vart jätte bra. I Måndags åkte jag Klara Marie Fredrik & Benji hem te Järvsö. Vi var & vägde honom på Tisdan & nu vägen guldklimpen 5 kg :) Fika sen på byn. Jag & Klara vart barnvakt så vi tog barnvagnen & gick runt i Ljusdal & shoppa. Vi satte oss på ett fik och då kom Tommy Nilsson in. Han som sjunger "öppna din dörr" .

På kvällen bjöd Fredrik på smörinbakadfläskfile. de va gött..

igår var vi på lillbabs café & fika men henne såg vi inte till.

sen tog vi en tur & försökte leta på bonde janne. Hitta på en bondgård med 2 traktorer, då kände jag att jag va rätt. Helt plötsligt kommer de ut en karl från garaget och gissa vem det var...BONDE JANNE. Jag höll på att köra in i en snövall, haha =) Marie låg dubbelvikt i skratt...ja de va skoj!! =)

tog en tur in till ljusdal för klara skulle handla lite. hamna på dollarstore & där såg vi tommy nilsson igen. Hamna bakom honom i kassan. han köpte fotoramar & kaffemuggar om ni vela veta..=)

på kvällen var jag & marie på änglamassage. gud vad underbart det var. Hon fick tyvärr inte mycke på mig. Tydligen vela jag inte släppa in henne. Hon går inte igenom stänga dörrar om hon inte kan, om ni förstår..

sen efteråt la vi massagekort. Jag & Marie fick upp såna märkliga kort & likadana..de va märkligt!! men spännande..=)

fredrik & klara hade lagat tacos tills vi kom hem..


det har vart en härlig vecka..synd att tiden går fort.

i morgon ska jag tatuera mig igen, härligt =)


vi hörs da

Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards