Alla inlägg under juni 2009

Av Sandra - 25 juni 2009 00:31

Lika bra & uppdatera nu, sen kommer jag inte sitta vid datorn på hela helgen. Blir jobb nu precis hela tiden. Hem & sova bara sen iväg & arbeta.

Ska bli spännande & se hur den här helgen kommer bli & se ut jämfört med förra året. Då var de TOK MYCKET folk som fika.

Vilket härligt väder vi fick den här veckan, synd man jobbar. Ska försöka ta mig upp tidigt i morgon bitti o åka hem till mamma & sola lite innan jobbet.

Trevlig helg & ha det så förbannat kul på Peace and love!


Bjuder på en bild från midsommar på vackra Ingrid!


Av Sandra - 23 juni 2009 22:43

Har setat & skratta åt en människa ett tag..

Detta e skrattretande!!!



Av Sandra - 22 juni 2009 01:44

Idag börjar Peace and love! Fan såååå kul.


I Lördags fick vi för oss o åka på picknik. Vi koka kaffe o packa ner en massa gött. Fick med oss G & J oxå.

Åkte till en sjö mellan Borlänge & Säter. Dalakarlsbo eller vad de hette.

Hur mysigt som helst, solen värmde o underbart sällskap.

Hem sen & slöa, drog till Subway & käka. Vart cider på kvällen. Satt ute på ballen o snacka o hade de mysit. Lördagen var riktigt mysig.

Idag baka jag kladdkaka, jag kan lova att den va kladdig. Trodde verkligen att den va klar men icke. Men god var den. Vi hade grädde o jordgubbar till. Hur gött som helst. Jag & P drog & sola efteråt.

Tog en tur på byn & kika på folket som har kommit till campingen.

Börja komma lite men mer blir det väll imorgon..

Skönt att man är ledig. Känns som att det var en evighet sen jag jobba, inte ofta jag är ledig såhär länge. 4 hela dagar har de blivit snart..

Sen är det jobb en tid framöver. Ledig som längst v 31.

Det ska bli skönt.

Kanske dags & bädda ner sig, E kommer i morgon bitti. Hur ska jag orka kliva upp? Svårt o slita sig från datorn. Sitter med en bärbar för tillfälle, så jäkla skönt o skriva med dom här. Nästan så man kan skriva hur mycket som helst ju. Får se vad jag & E hittar på i morgon. Dom skulle ta med hennes cykel så vi ska iaf ut o cykla. Är lite nervs för o cykla med henne i stan. Tänk om de skulle hända henne nått. Usch da...Fasters gull!! <3


Nej nu börjar de värka i huvudet, dags & sova.

Gnatt da..



Av Sandra - 20 juni 2009 11:03

Igår åkte vi till Dala Floda till Ingrid & Tommie.

Drack vin & ha det mysigt i tältet.

P hade tagit med rabarber paj som vi mumsa på.

Så himla kul & träffa barnen också, har inte sett dom på 3 år.

Bilder kommer sen. Tyvärr fick jag inte nå kort på Tommie & Elin men kanske kan ordna de.

Sitter nu hos mamma & är kattvakt.

Har vart här sen halv tio så nu lär katterna klara sej till kvällen iaf.

Mamma & pappa är i Åre & hälsar på M.

Undra vad det händer för skit ikväll då? Är sugen på lite vin ja.

men sånt blire ju inte. hä visä sä vad som händä.

ha det bra





Av Sandra - 19 juni 2009 13:32

Midsommar idag & det bara regnar. Tråkit!

Men inte ska de förstöra våran dag. Ska åka upp till Dala-Floda till min kusin & hans fru med barn. Ska bli super trevligt! :)

Jag är ledig hela helgen & de känns super skönt. De behövs nu innan Peace and love. Då blir det jobb för hela slanten!


Trevlig midsommar!



Av Sandra - 17 juni 2009 18:43

Denna dag kan inte bli bättre. Hade körlektion idag med en annan lärare, brukar alltid köra med samma lärare. Men hon tyckte iaf att jag hade kommit så långt med körningen så hon tyckte de va dags för teori för min del :)

Så nu är det bokat + uppkörning. Kan ni fatta hur glad jag är???

Nu blir det hård pluggning av teori.



Fick ett mail häromdagen som jag inte trodde på, så därför skickade jag inte de vidare. Men jag läste igenom det iaf.

Såhär löd det:


Detta är en test som kan få dina önskningar att slå in.

En kul grej.

När jag skrivit färdigt detta mail ringde telefonen.










Så här ska ni göra:
Telefonen kommer att ringa ganska direkt efter att du

har läst och scrollat dig ner till slutet.

OK, jag fastnar för tricket. Vad har jag att förlora?

Hoppas det fungerar!



Tänk om telefonen verkligen ringer direkt efter detta.

Läs dessa små berättelser och tänk på en önskan medan

du scrollar dig till slutet.

Det finns ett meddelande där gör sedan en önskan.



Det finns ingen baktanke med detta.















Berättelserna:







Jag är 13 år gammal och jag önskade att min far skulle

komma hem från



kriget eftersom han haft problem med hjärtat och sitt

högra ben.



Jag önskade mig det kl..14..53 och kl. 15.07 (14 minuter

senare) ringde det på dörren.



Bakom dörren stod min far med bagage och allt!!















Jag heter Katie och jag är 20.



Jag har haft problem på mitt jobb så



att jag nästan begärt uppsägning. Jag önskade mig att

min chef skulle få ett nytt arbete.



Då var klockan 13.35 och klockan 13.55 meddelade chefen

att han blivit befordrad, och skulle behöva flytta från

stan.



Tro mig. Detta fungerar verkligen.















Mitt namn är Ann och jag är 45. Jag har levt singel i

hela mitt liv och hoppats i många år att få leva i en

kärleksfull relation.



En dag medan jag satt och dagdrömde lite strax efter

att jag fått detta mail önskade jag att jag skulle få

träffa en bra man.



Detta skedde klockan 9.10 på en tisdag.



Klockan 9.55 kom ett FedEx-bud in på kontoret.



Han var snygg, trevlig och kunde inte sluta le mot mig.

Han började komma på besök nästan varje dag (även utan

paket).



En vecka senare frågade han mig om vi skulle äta middag

tillsammans.



6 månader senare gifte vi oss och nu har vi varit

lyckligt gifta i 2 år.



















Scrolla ner till slutet, men medan du gör det ska du

tänka på en önskan.











Går din önskan in när du scrollat klart.



















Vilken ålder du än har så tar det det antal minuter för

önskan att slå in.










T.ex om du är 25 år så tar det 25 minuter innan din

önskan slår in.



Hursom helst. Om du inte skickar detta brev till andra

personer kommer du att drabbas av olycka i åratal.











Kör hårt!











Scrolla ner!

























































































STOPP!











Gratulerar! Din önskan kommer nu att slå in inom det

antal minuter som du är år fyllda.







Gör noggrannt följande . Det kan vara mycket lönande.







Om du kopierar och sänder detta brev till 10 personer

till, kommer något stort som du önskat dig att hända.







Meddelande: Detta är kusligt.



Telefonen kommer att ringa direkt efter att du gjort detta.



Det roliga med detta var ju att min telefon ringde precis efteråt.

Och det var Yrrol som ringde...undra vad de betyder? :) HAHA!!!


Av Sandra - 16 juni 2009 22:34

Allt e verkligen på topp nu.

Men en sak kan IRRETERA mig så fruktansvärt...


En vän jag alltid har ställt upp på, så gott jag kunnat iaf säger nu att vi int är vänner utan mer bekanta & de gör mig såååå jävla arg & besviken.

Här har man ställt upp så mycket jag kunnat sen får man höra detta!!!!

Nej tacka fan vet jag att man inte ska vara snäll...


Åh vad besviken jag blir....



Av Sandra - 15 juni 2009 23:05

Har inte gjort nå annat idag än o jobba, är helt slut nu..

Gör inge annat än o jobbar. Och så blir de hela sommarn.

Sen är man arbetslös...hmmm

Har ingen tele nu på ett par dar..så ni vet!! nummerbyte...

Lär sova nu så jag orkar köra i morgon...

gnatt

Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards