Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Sandra - 5 juni 2009 16:53

Har haft bloggtorka i en vecka nu. Har inte haft lust att setat vid datorn alls. Men nu är jag tillbaka.

Vad har hänt sen sist?

Förra helgen grilla vi hos mamma & pappa sen gick vi ner till stan till s1 & tog en drink sen vidare till Engelska för en drink.

På Söndagen kom P & väckte mig och bjöd in mig på frukost. Toast & te ute på altan i värmen. Sen åkte vi ut till Torsång & fika. Vart där i 3 timmar, vart brun & fin på den lilla stunden.

Hem sen o gjorde iordning kyckling o sallad sen kom I förbi o hälsa på oss. Sen kom min älskade moster. På kvällen åkte vi allihopa ner till stan på Coco Thai o käka. Syster med familj var med. På kvällen satt jag & P ute på altan & skratta. Vi var så trötta så vi skratta åt allt, men kul hade vi.

Måndag kväll bjöd P på grillat. Jordgubbspaj till efteråt. Mums.

Sen fick jag för mig att jag skulle ut & springa. Fick med mig T. vi sprang nästan 2 km o jag höll nästan på o dö, Men det var skönt efteråt.

Tisdagen kom Marie & Fredrik. Moster bjöd på pizza på kvälln.

Onsdagen efter jobbet så drog jag hem o laga mat & bjöd in P Moster & ungarna på Middag. Var sen o handla godis, drog sen ut till Romme på tut bingo. M & T vann, grattis till er. Vår tur nästa gång.

Igår åkte jag mamma P & moster ner till stan & fika på jobbä, sen till körskolan o köpte fler lektioner sen hem till P & fika. Har fan inte gjort nå annat än o käkat & fikat denna vecka :) Idag sluta jag tidigt, hur skönt som helst. Vet inte alls vad som händer i helgen, har verkligen inte orka planerat nått. Men grattis till alla er som tar studenten idag, man kunde inte sluta kolla ut när alla kom åkandes genom stan. Jag rös. Vart & tänka tillbaka till min student. Den bästa dagen i mitt liv.


Moster, jag saknar dig redan. Älskar dig!

Har haft en toppen vecka med dig/er.



Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards