Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Sandra - 9 juni 2009 20:23

Har setat & kolla på Masjävlar idag. Tyckte det var längesen jag gjorde de så nu var de dax. Kommer aldrig tröttna på den.

Älskar deras repliker, nått som sitter på minnet jämt.


-På Bali..där förstår du drack jag kokosnöt. Kan du förstå? Som de plockade direkt från träden.


-Vi låg magsjuka hela familjen, så Ida har gjort en låt som hon..Ida, berätta nu för Morfar vad den hette. Magsjuka. HAHA


-Gunilla.

Va fan är du nånstans då? Jag är på väg. Försöker bara få i mig lite fil med sylt innan jag ska med bussen. Ja, ja...Nämen vad kul!

Hälsa dem från mig. Mmm, Hej Hej.


-Vad ska du med sån här fin bil till?

Du som bor i stan, va?

Och en BMW, en kill-bil!

Ericsson hade samarbete...

Fan! Ingvar!

TUUUUUUT!

Höööj, vart ska du då?

Upp till Vikarbyn och spåra en skadeskjuten älg.

Nån klantskalle har satt två skott i arslet på han.

Nu har de skickat efter en riktig prickskytt så man lär ju få dit och städa upp efter pojkarna, sörru.

Inte i förrgår man såg ditt tryne på byn.

Är du riktigt snäll mot farbror din får du med älgkött till "Tjockholm"

TUUUUUUT. Fan! Min funkar han också. TUUUUT! Jävla idiot. Höööj


-Ska du ha kaffe?

Tack, ja!


-Titta inte, då.

Nej

Grattis far, blommor från Bali


-Försök bli tagen på allvar, när du ska hålla presentation för 50 personer och pratar dialekt som gör att folk tror de ska få leka fångarna på fortet.


-Nu vart de tyst!


-får ni chansen, åk dit! De bästa jag gjort!


-Va fan är spriten?

Den kommer.


-Undra vad det ska hända för skit idag då?


För nått år sen åkte jag till bystugan & till de området där dom hade filmat. Tyckte de va skit häftigt. Har nog aldrig vart så såld på en film som denna.

Älskade Masjävlar :) Åkte förbi & kolla in husen mm..







Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards