Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Sandra - 14 juni 2009 22:16

Var ett tag sen jag skrev nu..har inte haft nån tid.

I Torsdags var vi till Gagnefs kyrka & kolla på K & P´s skolavslutning. Synd att vädret inte var nå bra. Kallt & jävligt var det. Men dom var såå duktiga i kyrkan, sjöng såå fint. K spela Den blomstertid på blockflöjt.

När vi kom tillbaka till Borlänge så åkte jag & P till Subway & köpte varsin macka sen hem till henne & mös ner oss i soffan.

Somna tidigt den kvällen, sov i 12 timmar sen, skönt var det!

Fredagen var de jobb sen hem till P efteråt & käka bakad potatis.

Igår jobba jag hela dagen sen på kvällen var jag så trött så jag orka inte göra någonting så de vart film & popcorn. Prata även med G i 3 timmar & 20 minutä. Hade en hel del & prata om, var evigheter sen vi prata.

Idag har G hjälpt mig & sätta upp hyllor i vardagsrummet. De gick lite trögt i början för väggen var så hård så de gick inge bra. Även grannen kom ner & klaga för dom kunde inte kolla på tv. Så vi fick lov & sluta för ett tag & fortsätta efter kl 17. Under den tiden drog vi till Burger King & käka lite.

J kom hit & kolla så jag bjöd på jordgubbspaj & kaffe & jag fick beröm. Den va sååå god :) Kanske skriver ut receptet sen för den är verkligen supergod.

Nu är hyllorna iaf på plats & jag är super nöjd!!

Tusen tack för all hjälp.

Fick blomsterbud i Onsdags av en beundrare, dom var såå galet fina!

Nu blir de sängen så man e pigg i morgon..

Sköt om er!



Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards