Alla inlägg under september 2010

Av Sandra - 11 september 2010 20:16

Oj oj vad längesen det var jag blogga. Men har faktiskt lagt den på hyllan ett tag. Men nu lär jag ju skriva ner lite om vad som händer.


Mitt liv fick en vändning början på detta år.

Träffa min STORA kärlek. Han tog mitt hjärta med storm.

Allting känns så himla underbart. Jag är så himla lycklig.

Jag har haft ett helvete i 5 år. Ingenting har vart bra.

jo 2 saker som hände förra året, första var att jag fick flytta

hem till Gylle igen sen att jag fick mitt körkort.

Annars har det vart jobbigt. Trodde aldrig jag skulle få bli lycklig

igen men tji där fick ja. Nu bor jag ihop med världens bästa sambo

plus att vi är nyförlovade. Kan inte bli bättre     

Allting känns så himla bra mellan oss. Kärlek!!!!


Snart är jag av med min lägenhet & bor på heltid hos hjärtat mitt.

Så just nu är jag mitt i en flytt, det e fan drygt & flytta. Men tur vi kan hjälpas åt nu och köra möbler. Vi bor här så länge tills vi hittar huset vi vill ha!!


Nästa helg åker vi till Järvsö & hälsar på Marre fredrik & underbara benji.

längtar sååå galet mycke efter benjamin nu så moster hjärtat spricker snart.

men snart får jag pussa på honom.


Älska aldrig för lite..Älska massor!!! För de finaste vi har är kärlek.


Kram från en fruktansvärt lycklig Sandra.


  


Av Sandra - 7 september 2010 10:45

Här kommer lite bilder!


      

Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards