Alla inlägg under oktober 2009

Av Sandra - 4 oktober 2009 22:40

Söndag idag & jag har haft en jätte bra dag.

Hämta upp mamma på fm. Åkte till Onoff & handla sen

åkte vi till Djurmo till syrran & fika lite. De är ju kanel bullens dag idag.

Åkte sen till Romme & hämta pappa & körde han till ishallen.

Vart shopping på Willys & Dollar Store.

Åkte sen hem & baka frallor kladdkaka & havreflarn. MUMS!!

Höll på hela eftermiddagen. Dammsög lite emellan också.

Tände ljus överallt sen kom P in på lite kvällsfika.

Det vart jätte gott allting. Längtar tills jag ska få äta frukost i morgon.

Fy fan vad jag mår bra nu, går verkligen runt med ett leende hela tiden.

2oo9 var verkligen mitt år. Flytta till en sån fin & underbar lägenhet som jag älskar.

Fick mitt älskade körkort & köpte mig en egen skruttbil.

Hela detta år har vart helt fantastiskt.

Ska försöka sluta röka nu också, har rökt en cigg på 20 dagar. Nu jäklar ska dom försvinna ur mitt liv.

Känner mig redan fräsch på 20 dagar. Märkligt men sant.

Kommer bli svårt när man dricker alkohol men det e väll bara & bita ihop.

Dricker ju knappt nånting längre iaf. Fan va tråkigt det är att dricka alkohol. Får ju inte ut nånting av de.

Bara att man mår sååå fruktansvärt dåligt dagen efter. Nej tacka vet ja läsk! Haha ;)


Nu blir de mys i soffan innan det är sängdags. Ny dag & nya tag i morgon med nya äventyr.

//Sandra


  

Av Sandra - 3 oktober 2009 19:09


13 år i sorg & saknad.

Tänker på dig!

Av Sandra - 3 oktober 2009 08:33

Idag är det en speciell dag för familjen. En dag vi aldrig glömmer.

En dag vi har både glädje & sorg.

RIP.



Längesen jag blogga, har inte haft tid. Har legat förskyld hela veckan.

Idag blir det marknad i Rättvik.

Synd att det är frost & minus grader ute.

Tur jag slipper skrapa rutor iaf.


Kanske dags & göra sig klar för dagen, vi hörs da.

Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards