Alla inlägg under januari 2010

Av Sandra - 4 januari 2010 23:12

Idag sluta jag tidigt så jag passa på och göra en STORSTÄDNING och diska undan allt hemma. Vilken skillnad det vart efteråt. Såg verkligen ut som ett bombnedslag! Men nu äre fint igen :) Fick ett trevligt besök på eftermiddagen som stanna till kvällen. Har kolla lite på bilar nu så i morgon ska jag & mamma iväg & titta lite mera. Vill ha en ny bil nu!!

Kom föresten på att jag har glömt o lägga ut bilder från Hannas 30 års fest (raggarfesten) hur kunde jag glömma de ?

här bjuder jag på dom...



Det börja såhär..

  


  


Och sluta så...fy fan vad jag mådde DÅLIGT!

  

Det är tufft & vara på raggarfest! haha


Av Sandra - 2 januari 2010 18:55

      Tänkte göra som Ingrid & lägga ut året i bilder...


Januari: Då var det dags för Stefan & Karins bröllop

  


Jag & Marcus var på kryssning

  


Februari: Då var det hela hyskan..(husgung) Flytta även ihop med Marcus

    


Mars: Jag & Pia åkte tll Norge & hälsa Moster Siw

   

Sen vart de fest på Bolanche med jobbet.

  


April:  Då flytta jag in min perfekta lägenhet och hade inflyttningsfest samma dag & vi hamna på hela hyskan.  


Mormor fyllde 80 år!!!

  



Maj: Då Fyllde jag år så jag hade en rolig fest & vi hamna på krogen i Falun.

  


Juni: Då fira vi midsommar i Dala Floda hos Tommie & Ingrid (deras sommarstuga)      


Gjorde även en picknik i daalkäääärsboo

  


Juli:  Då somna Bosse in för gott :(  


Jag & Gabrielsson var till Idre på en liten mini semester.

  


Augusti: Då jag äntligen klara mitt KÖRKORT!!!

Jag & Klara tog oss en tur till Vansbro & käka glass med mormor.

  


Var även till Göteborg & hälsa på mina favoriter med Emmy

      


September: Då vart de fest med den här bruttan!!

   


Sen åkte jag & Pia till Järsvö & hälsa på Marie.



 

Vi fika på Lill Babs café

  


Oktober: Åkte ner alldeles själv till Göteborg & hälsa på Julia & Oliver

    


November: Då vart de hejdå fest för Gabrielsson.

  


Var även till Rörbäcksnäs & hälsa på Rickard.

Vi åkte till Norge & hälsa på Moster

    


December: Då fira vi ju jul med Ingrid  Tomme & barnen

  


Av Sandra - 2 januari 2010 18:17

Hoppas detta år kommer bli bra & att alla idioter låter mig vara i fred.

Lev erat liv & skit fullständigt i mitt liv.  Om ni försöker trycka ner mig så kan jag bara säga...LYCKA TILL! Ni kommer aldrig lyckas..ni är såå jävla kassa allihopa & såå avundsjuka på mig för att jag lyckas..lev erat liv & skit i mitt nu!


Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards