Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Sandra - 2 februari 2010 21:51

Oj vad min lediga dag gick fort. Dagen börja med massage och det var helt underbart. Gud vad skönt. Undra varför man inte gjort de tidigare? ;)

Sen vart de fika på stan. Hämta Pia & vi drog in till Falun & handla på Ica Maxi.

Vart så himla sugen på potatisgratäng idag så de blev te midda. Jätte mumsigt.


Jobb i morgon IGEN! Snart är de ledig helg oxå. Ska bli lovely...

Men vad ska jag göra? Längesen man festa till..hmm...kanske blir en tripp, vad vet ja...hä visä sää



Åh vad jag saknar dig Benjamin. Du är såå älskad av din Moster.   

Och självklart är du världens finaste bebis.


  




Är så otroligt glad att de löste sig mellan mig & min älskade syster.

Det har vart tufft & jävligt jobbigt för mig.

Men till slut orka jag inte mer & bestämde mig för att vara en stark stora syster.

Jag ringde henne & de va de bästa jag gjort på väldigt länge!

Undra hur många samtal jag har försökt ringt men inte palla...

Jag älskar dig Marie.


  

Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards