Alla inlägg den 16 april 2009

Av Sandra - 16 april 2009 19:34

Vart nå fel idag med bloggen, allt försvann men nu när jag kolla så var de där. Hmm.

Grattis iaf A & S till E :)

Plugga 2½ timme på körskolan idag. Ska även dit i morgon.

Vår marknaden börjar i morgon, men de finns iaf inge & se. Tur man slipper gå runt där. Bättre att jobba & tjäna pängää-

Nu lär jag ringa till brorsan & skvallra lite..

Ha det fint



Av Sandra - 16 april 2009 10:22

Shit jag har nästan inte skrivit på en vecka. Vart tar tiden vägen?

Har hunnit med en hel del sen sist.

På Fredag kväll åkte jag & hämta Marie vid tågstationen. Hon va riktigt imponerad på min körning, haha!! :) Körde till Burger King för lite käk. Körde hem henne men jag & pappa tog oss en åktur.

Fick även veta denna dag att en tjej hade dött. Vila i frid C.

Marie följde med mig hem, vi var så sega så vi gick & la oss rätt tidigt.

Lördag morgon var de bara upp & skutta. Gjorde oss klara sen åkte vimot Vansbro, hela tjocka släkten var där. Så himla kul & träffa allihopa.

Åt en massa påskmat & mormors maräng tårta.

Var hemma vid 21 tiden, åkte hem till mamma & festa.

L kom & hämta oss. Vart en raggartur på byn. Slira in på s2 men de va inge skoj sen hamna vi på Flamingo? Helt värdelöst. Inte undra på att man inte vart där sen sommarn 2007. Träffa K utanför centrum grillen, inte varje dag man ser henne ute i Borlänge. E körde oss till donken sen hem.

Söndagen var seg men vi var ut till Torsång & käka glass i solen. Åkte med S till Kupolen & käka thai mat. Sprang runt med M & shoppa.

På kvällen vart de lungt, spela bingolotto men de gick åt helvete som vanligt. M bjöd på god mat:) Hur hon får plats med all mat vet jag fan inte :)

Måndagen åkte hon hem, var sååå tomt här på kvällen. Hon vart saknad på en gång. På tisdagen var jag & E på de där nya matstället på Hagalund. Shit vilken god mat dom har, de kan jag verkligen rekomendera!!!

Nu har jag verkligen brådis ska möta M utanför körskolan om 30 minutää.

På återseende....



 

Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards