Alla inlägg den 7 april 2009

Av Sandra - 7 april 2009 23:02

Har inte gjort nått vettigt alls idag. förutom jobbet daa.

Var ut till Coopen efter jobbet & handla hem lite.

Sprang in till P & prata om festen i helgen. Hem sen & laga lite käk.

Imorgon är det körskolan som gäller.

Undra vilka som läser min blogg egentligen..många läsare faktiskt.

Nej usch, ger upp de här. Lär sova så jag orkar med morgondagen..

Får uppdatera efter helgen, har lite mer & skriva då.


Av Sandra - 7 april 2009 00:09

Igår var jag & P till Maserhallen & sola.

Sen var jag ute & övningskörde med pappa, åkte till farmor & hälsa på.

Körde sen till Djurmo. Åh vad skoj det är att köra bil.

På kvällen kom E & J hit, köpte mat på donken sen käka vi hemma hos mig. Vart en lugn kväll i soffan.

Uppe med tuppen i morse, jobbade heldag idag. Luncha med M, trevligt :)

A kom förbi ikväll o hälsa på. Kolla på Ballar av stål, haha..

Fy fan nu är det brist på fantasi, bättre att gå & sova så man orkar med morgondagen..läääängtar såå sjukt mycke till helgen..

Puss & kram

Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards