Alla inlägg den 2 april 2009

Av Sandra - 2 april 2009 22:17

Usch vilken jobbig arbetsdag det var idag. Jätte mycke folk. Men samtidigt är det kul när det e folk, tiden går ju lite fortare.

Efter jobbet cykla jag hem där jag möttes upp av mamma som hade kommit med kaffe & rulltårta. C & M skulle kika förbi & kolla in min nya lya. P kom förbi på kaffe. M fixa min tvättmaskin så nu kan jag äntligen börja tvätta!


Vilket underbart vårväder vi har fått nu. Hoppas vi slipper snö nu. Minns förra året då de snöa den 17e Maj. Nu får solen verkligen titta fram hela tiden så snön försvinner.


Min syster var på Cinderella igår, har inte hört nå smaskiga detaljer än, men de lär finnas en massa!! :)


Lyssnar på en såååån skön låt så nu vart man på fest humör. Men får allt spara mig till nästa helg! :)


Nu var de dåligt med fantasi så här sätter jag punkt.

Av Sandra - 2 april 2009 00:45

Oj redan ny månad, det går fort..

Vart inte lurad igår iaf som mina systers barn..haha stackars dom.

Ska aldrig sova hos S när de är första April iaf :)

Kommer ihåg när jag var liten & mamma jobbade på Skogaholms, hon hade jobbat nattskift & kom hem på morgonen & berätta att dom hade gjort pengar i bröd så jag kunde gå till murres & köpa godis för de. Nyvaken som man var så gick man på de. Pappa lura mig & M att Cirkus Scott stog utanför vårt hus, då var man oxå nyvaken. Sprang fram till fönstret & kolla men jag såg ju inge cirkus sen skrek pappa "april april" fyyy fan va sur jag vart då :)

Tur man inte går på nånting längre...


Ikväll hade vi möte på jobbet, vart klara kl 22

Det är väldigt intressant det vi håller på med nu.

Hur vi ska locka folk till Centrum mm.


Nu längtar jag till påsken, ska till Vansbro på 80 års kalas & hela tjocka släkten ska vara med. Ska bli kul & träffa alla igen.

Vissa kunde ju inte vara med på S bröllops fest.

Men nu blir vi samlade igen...


Dags & bädda ner sig nu så man orkar upp i tid i morgon.

Sköt om er

Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards