Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Sandra - 30 mars 2009 18:18

Nu var de längesen jag skrev men har inget internet hemma än.

I helgen vart de flytt, vart bara 2 vändor från Östermalm.

Körde ju lite kartonger på Fredag kväll & Lördag fm.

Fick iordning allt i lägenheten ganska snabbt. På kvällen vart de fest, kom en massa vänner & skoj hade vi. Fixa skjuss & åkte till husgung. Jävlar vad folk det var..åkte taxi hem sen.

Vart en seg dag igår. P bjöd in mig på mat så man piggna till.

J kom förbi så vi satt ihop mitt databord sen vart de käk på Subway. Åkte hem & kika på film. M & A kom oxå med min säng. Sen slockna jag i soffan.

Idag har jag & mamma vart ute & handla..nu sitter jag hos dom ska snart åka hem & fixa lite sen in till P & dricka tee.

Jag trivs kanon bra i min nya lägenhet, den är såååå jävla snygg!!!! :P

Fick även kort från min moster idag, ett på mig & P oxå..

Ha en trevlig vecka...kram

Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards