Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Sandra - 22 augusti 2009 19:48


Av Sandra - 22 augusti 2009 19:21

Nu var det äntligen helg igen & jag är ledig. Så himla härligt.

Igår satt jag hemma & sura på eftermiddagen/kvällen sen fick Leo med mig ut & åka lite raggarbil. Åkte även & hämta Pia. Åkte genom stan men alla bilar hade gett upp pga vädret. Skit tråkigt men vi överlevde. Drog till Mellsta & hälsa på Tobbe mfl. Men de vart så kallt när de regna så vi åkte iväg, åkte runt i stan men de va helt dött. Hamna på donken men jag & Pia var trötta så vi fick skjuss hem. Decka på en gång när jag la mig.

Idag cykla jag Pia & Jimmy ner på stan, gick & fika på Almas sen vidare till Esplanad för att dricka Kaffe Latte. Satt på uteserveringen & njöt av de härliga vädret. Fick för oss att åka Nostalgi bussen runt stan så vi ställde oss i kö och följde med på en tur i en timme. Haha..fatta ingenting men de va skoj o göra nånting iaf. Sen gick vi och satte oss på golden palace på uteserveringen & käka lite mat & kolla när traktorer & mopeder körde förbi.

Har vart en jätte härlig dag, blev inte som jag hade tänkt mig.

Nu sitter man hemma o funderar på vad man ska hitta på till kvälln. Finns inge skoj att göra ändå, sen är det värdelöst & dricka. Finns iaf inga roliga fester. Och krogen är så förbannat tråkigt.


Bye bye

Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards