Alla inlägg den 5 december 2010

Av Sandra - 5 december 2010 23:27

Oj va helgen gick fort men skönt som fan att den är över. Inge roligt alls och jobba helg. Fick fint besök i Fredags iaf. Hon som är med i Masjävlar..härlig dam de där :)

När hon var på väg ut var jag sjukt sugen på att säga "snygg mössa"    men jag våga inte.   

 I morgon lämnar vi denna by, fy helvete va skönt!!!! endast för 1 natt men ändå.

efter jobbe åkte jag & hjärtat mitt till syster o hämta deras tv. Sen tillbaka till Blge hem till Pia & hämta kakor jag fått av bästa Moster,  Du är helt fantastisk  Tack tack tack..jag & Johan vart super glada!!!

Åt kvällsmat på Subway sen hem, fick hälp av Lööf och Dennis att bära in tvn. Fy helvete till och väga bly..men nu är den inne!

 

Åh det e så tomt utan Johan hemma, trist när han jobbar natt, tur att det är sista natten nu. Jag har iaf sällskap av datorn såhär på kvällskvisten. Har verkligen ingen lust att gå & lägga mig nu, men jag måste för kl 6 kommer chefen hem och då lär jag upp...gäääääsp!!! Trist att kliva upp när det är mörkt ute, plus att det är griskallt ute. Hatar och sätta mig i en kall bil. Och sen jobba 5½ timme..VILL INTE!!!

Oj har inte tänt andra ljuset idag, får gö de i veckan istället..=)

 

Nu ska jag göra sängen sällskap..

"Slösa inte en massa energi på en massa onödigt, det tar bara en massa kraft"


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards