Alla inlägg under mars 2009

Av Sandra - 12 mars 2009 13:24

Nu har jag äntligen läst ut min körkortsbok

Men man måste läsa flera gånger..

Gjorde nyss ett prov, gick inge vidare. Så jäkla svårt med alla konstiga frågor som dom vänder på. Men snart fixar jag de.

Fan vad jag börjar må dålit nu, hoppas jag inte blir sjuk.

Ska lägga mig & vila nu innan jag ska gå till körskolan.

Vi hörs da..


Av Sandra - 11 mars 2009 20:27

Igår var det städning & tvättning hela dagen, hann läsa lite i körkortsboken också. Var så skönt & bara vara hemma & ta det lungt hela dagen..

I morse var jag iväg & gjorde en sak som jag håller för mig själv ett tag, sen åkte jag ner till stan & mötte upp T, vi gick & luncha på Agnes. Mums vad gott det är med Thai mat. Gick sen hem där P & J hämta upp mig, åkte hem till dom & kika på film. Pappa kom sen & hämta mig, vi drog ut & övningskörde i en timme, gick lika bra idag igen :) Ska även köra på körskolan i morgon..

Typiskt att det inte vart nån kryssning idag som jag hade tänkt, får ta de en annan gång när man e ledig & har råd..

Nu ska jag faktiskt gå & göra mig en god sallad..

Vi hörs da...

Av Sandra - 9 mars 2009 23:31

Idag börja min semester, ska bli skönt & ta det lungt nu i en vecka.

Hade min första körlektion idag på körskolan, gick jätte bra :)

Plugga lite efteråt sen var jag på teori lektion.

Nu på kvällen var jag & pappa ute & övningskörde, gick lika bra nu igen.

Hoppas jag har mitt körkort snart, vore jävligt skoj!

I morgon blire att städa tvätta & plugga. En riktigt rolig dag skulle man säga :) Skulle ha hunnit med en kaffe med M också..

Nu när den här veckan börja så bra kan den inte fortsätta såhär?

Jag vill oxå ha lite tur ibland..jag håller mina tummar att de ska bli som jag tänkt..

Nu äre dags & sova, så man orkar med morgon dagen..

Take Care.

Av Sandra - 8 mars 2009 21:29

På Torsdag morgon kom P & hämta mig kl 9. Packa in packningen sen åkte vi mot Norge, stanna i Vansbro hos mormor på fika. Handla lite gott på Konsum sen vidare till konditoriet & köpte semlor. Stanna upp i Rörbäcksnäs & hälsa på R´s pappa & farmor & farfar.

Körde sen äntligen mot Norge, var framme 15:15..

Vart en lugn kväll med god mat & tv.

Fredag morgon myste vi i soffan framför en bra film. Moster kom in med en bricka med frukost till oss. Hur gott som helst..

På fm åkte vi in till Elverum på marknad, var inte mycke & se, kallt var de oxå. Fryslort som jag är..vi åkte hem & fika istället.

Vart en lugn Fredag kväll..

igår käka vi frukost sen åkte vi in till elverum till mosters jobb. Var in & titta på lys stöperiet (stava) oj vilka fina ljus..gick sen & fika på jobbet. Vart våffla med römme & sylt. Mums..sen hem & slappa..

igår kväll satt vi & kolla kort på oss från när vi var små, herregud vad kul det var. Idag vart de bara frukost sen packa ihop & åka. Vela verkligen inte hem. Men jag har haft det underbart hos Moster. Tack P att jag fick följa med dig..älskar er!!!!

i morgon är det dags...är såååå nervös!!!! Men hää ske gå bra!

Kram


Av Sandra - 4 mars 2009 13:02

Onsdag idag va? Shit va dagarna går fort, tyckte nyss det var helg.

Snart har man semester också, underbart! :)

Blir tyvärr ingen resa men en massa pluggande & vila.

Ska snart bege mig ner till jobbet, har verkligen ingen lust & jobba idag men man måste. Ska bara jobba 5 timmar så de går fort..

Har ingen fantasi just nu så jag kommer inte på nå mer & skriva.

Uppdaterar ikväll istället...

Av Sandra - 3 mars 2009 20:34

Jobb idag efter helgens ledighet, skönt & va tillbaka!

Gick hem & käka efter jobbet sen mötte jag upp Mattias.

Drog hem till honom, drack super gott kaffe & snacka skit.

Han spela gitarr för mig, underbart! Han va duktig för att ha spelat i nån månad. Nu sitter jag & väntar på att andra avenyn ska börja...

Gick förbi min gamla lägenhet idag, gud vad fint hon hade fått de.

Saknade mitt gamla hem faktiskt!!


På återseende...

Av Sandra - 2 mars 2009 21:02

Igår kväll vart de bara mys, låg i soffan hela kvällen. Kolla på Beck sen gick jag & la mig, tvärsomna vid 23 & klev upp kl 11 idag, skönt som fan!

Gjorde mig klar & käka frukost sen drog jag till Kupolen med Cilla, Balo & Adem, käka på Matpalatset & kika runt. Avsluta med en latte på Waynes.

Gud vad söt Adem var, en riktigt guldklimp, han blir en månad i morgon.

Fixa mig en ny mobil också. Hur nöjd som helst.

Var upp till Linda när jag kom hem, snacka lite skit.

Nu har jag fixat med nya telefonen & snart äre sovdags, jobb i morgon igen.

Ska fika med Mattias imorgon..

Sköt om er..



Av Sandra - 1 mars 2009 16:34

Kvällen igår vart så jävla perfekt.

Satt hos mamma & förfesta, käka lite mat & drack en massa gött.

Pappa körde ner oss till husgung vid 22 tiden. Stog i kö i max 15 min sen var vi inne i värmen. Mingla runt sen röjjde vi på dansgolvet.

Sofie höll på & bli tokig på mig för jag hejja verkligen på alla. Jag var värre än pappa sa hon, haha.

Men man känner ju alla där..eller??

Tack allihopa för en underbar kväll. Lär göras om.

Idag är det en slapp dag, har vart iväg till Ica Maxi & köpt en massa flöt till kvälln :) Ledig i morgon, skönt som fan! Ska tvätta & städa undan här hemma. Det var ju ett tag sen om man säger så.

Nu ska jag inta soffan & sova lite.

Vi hörs da...





Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards