Alla inlägg den 1 november 2009

Av Sandra - 1 november 2009 22:30

Igår låg jag seg hela dagen, kände verkligen inte för att gå ut som jag hade tänkt att göra. Smsa med Rickard & fråga om jag fick komma upp till honom i Rörbäcksnäs och de vela han absolut. Mötte upp honom på Biggans. Åsa & Morgan vart som vanligt jätte glada och se mig. Några av Rickards kompisar var där och dom kände igen mig än.

Även jag kände igen dom. Alla var sig lika. Gick hem till Rickard som hade bjudit hem alla på efterfest men de var bara Torgny & Martina som kom. Haha..

Min älskade Jocke kom förbi också. Han hade Martina & Robban med sig.


Idag gick vi upp tidigt. Ja & Rickard förberedde för en liten tripp te Norge. Skulle åka till sjukhuset och överraska min Moster som ligger där. Jag fick köra Rickards merca för de va en viss herre som va lite bakfull.

Hitta på Mosters rum & jag knacka på men dörren va låst men jag hörde hennes röst där inne.

Till slut kom hon och öppna och ni skulle sett hennes min när hon såg mig..hon vart sååå glaaaaaaaaaaaaaad!

Vi kramades & tårarna på henne titta fram, min älskade Moster. Hon vart verkligen överraskad att jag kom. Och super glad...det var ju de som va meningen ;) Hon fick en tidning och en chokladkaka av mig för hon fyller ju faktiskt 60 år på Tisdag. (Men hon ser ut som 45) hihi. Hade velat köpt nått annat men de va lite svårt att köpa nånting när ALLT hade stängt i Norge. Men det är tanken som räknas. Visst?

Jag är så otroligt glad att jag åkte till henne idag. Vela verkligen inte lämna henne. Fick jag stanna kvar så hade jag gjort de. Fixat en säng bredvid henne så hade vi kunna lega & snacka skit hela natten & skratta som vi brukar göra.

De gjorde ont i mitt hjärta när jag sa hejdå! Vela verkligen inte släppa taget om henne.

Men jag hoppas verkligen att vi ses snart igen...ÄLSKAR DIG!! Kyss


När vi kom från Norge så hade snälla & underbara Åsa gjort köttgryta som jag har velat haft i cirka 4 år.

Åh det var sååå gott. De kommer jag leva länge på, haha!! Flört

Tusen tack till er alla som är såååå underbara!


Resan hem gick bra, tog 2 timmar & 40 minutää...

Nu e jag trött så nu ska jag sova..

Take Care...



     

  





Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards