Alla inlägg den 9 november 2009

Av Sandra - 9 november 2009 23:26

Hitta 2 fina klänningar som jag skulle kunna ha på nyårsafton

Vilken var finast?


  

Den är från Halens


    

Och dom från Nelly.


Hjälp mig!

Av Sandra - 9 november 2009 17:19

Äntligen Måndag & den nya veckan har börjat. Ska bli spännande och se hur den här veckan kommer se ut.

Säkert som vanligt, jobb jobb jobb. Men ändå härligt med nya dagar att se fram emot.

Slutade kl 12 idag, åkte & sola efter jobbet och det var såå skönt. Tog en tur förbi Rätt Pris för lite mjölk men de höll på och kosta mig dyrt & en bil mindre. Skulle parkera bredvid en bil som precis backar ut och när jag svänger in bredvid henne ser jag hur hon nästan backar in i mig, men hon hann precis & se mig så hon stanna. Shit vilken panik jag fick. Hon kom faktiskt ut & bad om ursäkt. Jag trodde jag skulle få mig en utskällning för att jag gjorde fel men de va faktiskt hennes fel. Usch va rädd jag var efteråt, hade kunnat blivit en rejäl buckla men nu klara vi oss båda, tack & lov! Åkte sen hem & bryggde kaffe & gjorde lite fika till mig själv..Vuxen poäng till mig, haha!! ;)

Vad händer i helgen? Jag är sugen på fest. Nu har jag vart chaufför tillräckligt.!!

Nu ska jag laga lite käk sen bege mig hem te Gittan...

Vi ses..


Moster. Jag tänker på dig varje dag & saknar dig massor..

Önska ibland att du fanns i närheten så man kunde åka till dig

och få sitta i din famn när man mår lite halv kasst.

När man sitter i din famn känner man en enorm kärlek.

usch blir nästan ledsen när jag skriver detta.

SAKNAR DIG SÅÅÅÅ!!! ;'(


  



Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards