Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Sandra - 1 maj 2009 10:00

Äntligen Maj. Nu är äntligen våren här & jag fyller år snart. Kan int bii bättä. Igår var jag makeup modell. Superskoj! Först gjorde hon en vardags makeup som vart kanon fin. Sen en fest makeup. Skit snyggt, men hon tog bort de mörka sen så jag kunde jobba i sminket iaf :) Många stora ögon igår på jobbet hehe!!! Men alla tyckte jag var skit snygg så det var skoj!

Efter jobbet åkte jag hem & fixa lite. Slängde på mig kjol & t-shirt o gick hem till mamma. Vi käka gott & bara slappa. Var hur skönt som helst & bara slappa. Hade verkligen ingen lust att dra på fest eller dricka. Har blivit väldigt rädd för alkohol nu :/ När mamma körde hem mig inatt så mötte vi en man som var väldigt berusad, han kunde knappt gå. Kände igen mig från festen sist, då var jag sådär. Jag vart illamående när jag såg han. Just nu vill jag aldrig mer dricka alkohol.

Får se hur länge de håller då :)

Idag blir det shopping på Kupolen, man kan ju inte spara på lönen bättre & göra slut på den!! :)

Skepp & hoj

Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards