Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Sandra - 17 maj 2009 23:12

Norges nationaldag idag. Ni som inte visste..


Igår drog jag hem till H på fest, satt på ballen & drack. Härlish..

Sen rulla de in folk. L & L-g kom oxå. Senare drog vi ner på krogen.

Satan i gatan vad skoj det var, hä trodd int ja hä skull bi.

En massa härliga vänner kom dit. Tiden gick tyvärr för fort så helt plötsligt skulle man åka hem. Fick iaf åka med L hem. Vart även chäääse på donken.

Ett måste på fyllan...

Var in till Falun idag med familjen & shoppa.

Vart en lunch ute i solen. Myys.

Åkte sen hemmåt, drog till jysk. Dom köpte en tidig födelsedagspresent till mig så nu är ballen fixad! :) Vart jätte fint. Var även med G L & T ut till Torsång & käka glass, var såå härligt att sitta där i solen, den hetta verkligen. Åkte sen ut till s & L för att kolla läget med deras nya hus.

Åkte sen till L & drack kaffe sen hit & satt ihop mina nya balkongmöbler.

Nu går mina ögon snart i kors så här sätter jag punkt.



Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards