Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Sandra - 4 maj 2009 23:34

Glömde nämna att jag hitta fina skor igår i Falun. Kan verkligen rekomendera skoaffären i nya gallerian. Såg jätte fina pumps så dit ska jag åka igen när jag får ny lön, min är ju slut oooops ;)


Av Sandra - 4 maj 2009 23:27

Måndag idag...varför är Måndagar så trista?

Kanske för att det är en ny vecka & långt till helgen.

Veckan kommer gå fort hoppas ja...körskolan blir det i veckan.

I helgen var jag nykter så nu har jag vart nykter 2 veckor :)

Låter som att jag är en alkolist men det är jag absolut inte.

Fan vad jag saknar min älskade moster. Önska verkligen att jag hade henne hemma hela tiden. Jag skulle då bo hos henne, dricka te & sitta & snacka skit hela kvällarna. Okej da, en liten gobit åker väll oxå ner då ;) haha

Ingen kan förstå min stora längtan till henne varje dag.

Jag skulle kunna göra allt för att få hem henne igen.

Det gör så ont att hon är sååå långt bort när man behöver henne som mest.

Tur att telefonen finns men det e inte samma sak, jag behöver hennes famn också. Jag kan verkligen prata med henne om allt..Jag älskar dig moster!!


Kanske dags & försöka sova lite så man e pigg i morgon..


Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards