Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Sandra - 2 maj 2009 23:45

Happ, vad har hänt idag? Jobbade iaf idag, segt som sjutton men de gick. Inte så värst mycke folk, tror alla var hemma & fixa i trädgården eller var i Rättvik på marknaden. Jag skippar vårmarknaden i år. Orka med allt folk. Mamma var dit idag så hon handla åt mig istället.

Vart inge fest idag, jag palla inte. Har setat hemma hela kvällen & myst istället. Hur skönt som helst! ;) Väldigt skönt & inte vara bakfull i morgon.

Shoppingen gick jätte bra igår, vart en massa fint & mindre pengar på konto, men jag är nöjd! Köpte även en jacka i Onsdags.

Nu fattas bara skor..men va fan hittar man nå snygga skor. Vet inte hur många skor jag har prova men ingen som faller mig i smaken.

Lär nog åka in till Falun snart & kika. Det ska finnas nån bra skoaffär där.

I morgon är det ledig dag, det innebär städning, inte så värst stökigt så de går fort. Sen blir det att sitta i Solen & njuta. Sen blir det jobb jobb jobb.

Snart fyller man år oxå, vad ska man hitta på då?


Är det nån som törs avslöja sig vem som läser bloggen? ;)



Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards