Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Sandra - 5 juli 2009 18:43

Undra va som har hänt sen sist?

Skit samma...

I fredags efter jobbet följde jag med H hem.

Satt på ballen & njöt av vädret med en god cigg.

Gjorde iordning tacos som vi avnjöt ute på ballen.

Sen kom regnet, shit va de regna..Längesen man såg att de regna så mycket. Grannen stog ute på sin balle halvnaken i regnet & drog sej i håret *dregel* mohaha!!!

Sen kom de värsta. Åskan!! Fy fan va hemskt de va.

De va mysit först när vi stog o kolla på blixten men sen när de small så man trodde att huset skulle smälla så var man inte så kaxig.

Svårt & sova sen för jag fick spänningshuvudvärk men hä gick över o ja somna tryggt ;) Halv åtta ringde klockan, dags & gå upp o gö sej klar för jobbet. Dagen gick fort. skönt som attan!

Vi var så trötta efter jobbet så vi visste inte vad vi skulle göra för någonting, men vi beslut för att dricka lite. Jag börja dricka mitt vin som gick lite väl fort. Haha. Pappa & T kom & hämta oss o körde ner oss till Domnarvet. Pappa & T följde med in på kaffe. Han höll lådan som vanligt. Fy fan va vi skratta. Vart tomt när dom drog hem. Vid midnatt drog vi oss ner till stan. Gick in på nya Butterfly, helt ok...

Hamna sen på Engelska, träffa på en kille som jag gick i skolan med på Socken & Gylle. Har inte sett han på 8 år. Och det var hans om ropa på mig. Hur fan kände han igen mig? Var knappt så jag kände igen den karln :D

Sen prata vi minnen! Han var en riktig busunge i skolan. Nu hade han blivit en vuxen man som jobba i Norge & tjäna pängää ;)

Stog sen utanför Centrum Grillen & hängde. Träffa en massa härlit folk. Gick sen hem till H & slagga. Vakna upp ganska seg idag. Drog hem till mamma på mat sen vart de vila. Jag & K cykla hem till mig för o hämta lite nya kläder o duscha, slaggar hos H inatt igen. Närmare till jobbet, haha!!


Dags för o fara da..K e lite less nu haha

Puss på er

Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards