Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Sandra - 16 juli 2009 21:40

Bloggtorka som sjutton här. Har verkligen inte haft ork att skriva.

Men nu är jag tillbaka.

I helgen var jag som sagt i Idre. Var Idre yran. Lasse Stefanz spela, vad annars. Haha. Sen var det Crusing oxå men den missa vi.

Satt på hotellet & hinka en massa gött.

Träffa även en massa folk där som jag inte sett på flera år.

Jag & G hade riktigt skoj på Lasse. Dansa & röjjde som fan!

Fy fan vilken känsla det är & stå framför dom. Mår så himla bra. Ingen kan förstå. Ni får fan tycka jag är töntig som gillar dom. Men för mig är dom magiska. Har lyssna på dom sen jag var 3-4 år. Mamma har inte lyssna på nå annat så visst fastna jag också. Är jag ledsen lyssnar jag på dom, texten kan få mig att gråta ibland. När jag är glad lyssnar jag på dom. Jag tycker inte Lasse Stefanz är nå dansband. Inte musiken iaf. Ja okejda, vissa låtar men inte alla.

Jag åkte även upp till Malung igår & kika på dom. Och jag njöt av varenda sekund. Vilken publik, hela dansgolvet gunga. Mådde så otroligt bra.

Sen hem till verkligheten igen.

Men det var UNDERBART & åka iväg & kolla på dom igen.

Längtar till nästa gång.


Händer inte så mycket här hemma,är sååå trött på vissa.

När fan ska ni växa upp?



Lyssna på denna låt. Den sjunger Lasse Stefanz. Hur coolt som helst.



Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards