Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Sandra - 20 juli 2009 21:39

Ojoj vilken jobbig dag de va idag. Tok mycket folk o vi var bara 3 st.

Dom rensa allt verkligen. Alla mackor o bakelser tog slut.

Skönt när timmarna går lite fortare. Nu är jag helt slut & ska snart lägga mig i soffan o titta på Beck som har börjat.


Har fundera på den där tjejen som kom in på jobbet på Peace and love.

Hon handlar av mig, står o tittar mycket på mig, viskar till sin kompis så tittar dom båda. Jag får panik. Hatar när folk håller på sådär.

Till slut frågar hon.

-Heter du Sandra?

-Öööö ja de gör ja????

Sen berätta hon att folk kommer fram till henne & frågar om hon heter Sandra & jobbar på Esplanad. Både killar & tjejer. Hon hade vart på en pizzeria där dom hade fråga samma sak.

Jag stog bara o stirra på henne o skaka på huvudet. jag fatta verkligen ingenting. Drev hon med mig? Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta? Visst fanns likheten mellan oss men så jävla lika var vi inte.

De måste ha vart några som betala dom bra för & komma in & driva med mig. Så dom fick stå utanför o skratta. Jag kanske till o med är med i dolda kameran, va fan vet ja!!



Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards