Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Sandra - 26 juli 2009 22:05

Ni som undrar vem det är som har gått bort så kan jag berätta de.

Det är min kusins pappa. Det var en underbar & gla människa de.

Saknaden är STOR. Tänker på honom jämt.

"Det var en ko & en kalv så var sagan halv.

Sen bet kon kalven i örat sen var de inge mer & höra"

Hans favorit historia.


Helgen har vart hur bra som helst.

I Fredags var vi på bio. Kolla på Baksmällan & de va den roligaste film jag sett på väldigt länge. Den kan jag rekomendera..


Lördagen fick jag äntligen sova ut. Sen kom min älskade vän J.

Vi la oss i soffan & snacka lite sen drog vi hem till G.

Gick sen ner till s1 & käka, Hyrde sen film. Myste ner oss hemma hos G till en skräckfilm? vettisjutton om de va en skräckfilm. The Chairs tror jag den hette. Var en helt underbar kväll.

Idag drog vi till Kupolen & shoppa sen vart de frukost på Thai. Guu vad gött de va med kyckling. P va med oxå, vad annars? :)

Vi fika hemma hos P. Sen åkte J hem :(

Mamma & pappa har vart på kryssning så vi fick lite sprit.

Sticker på semester nu så jag får dricka lite gött när jag kommer hem istället. I morgon ska jag plugga på skolan sen blire att jobba lite sen hem o packa för resan ;) Längtar så mycket!

Ska bli så skönt & åka bort från den här byn..


Vi hörs da...

Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards