Direktlänk till inlägg 25 maj 2009

25 Maj

Av Sandra - 25 maj 2009 01:51

Nu var det längesen jag skrev här, har verkligen inte haft tid & skrivit.

Har hunnit med & fyllt år oxå. Jobbade fm sen när jag skulle gå till min cykel så var den borta, fick panik & ringde mamma. Tårarna rann på mig. Det var ju mammas cykel & jag hade lovat & va rädd om den. Och nu var den borta. Gick väll hem då, sen åkte jag & P o handla lite på systemet. Vart även bjuden på mat hos P. Sen hem o fixa för kvällen.

Fick fina presenter av mina vänner, fast jag inte vela ha nån present.

Vi festa på hela kvällen, spela kubb också. E var med hela kvällen sen var även brorsan med. Tror alla hade riktigt roligt. Fixa skjuss o drog in till Falun. Skulle ha gått in på Harrys men var så jävla mycket folk där så vi gick in på Etage, funka de oxå. Hade riktigt roligt faktiskt!

Kl 3 satt vi på en trappa i Falun & kom inte hem, men till slut kom en chaufför vi hade fixat. Åkte förbi Statoil så vi käka en slang.

Hem till mig på efterfest men alla stupa fan i säng, haha!

Dagen efter tillbringades i L´s soffa med plätt & popcorn.

Jobbade i Fredags, efter jobbet så gick jag förbi Lilla Krogen där mammas cykel stog ;) Men tyvärr var den total förstörd men jag prata med polisen & jag fick ta med den hem. Vem snor en cykel på maxim parkeringen & ställer den utanför lilla krogen 2 dagar senare? aja nu är den tillbaka iaf.

Helgen har iaf vart kanon. Bio i Fredags med en massa cola & poccorn.

Lördagen vart de fika på jobbet på uteserveringen.

Sen stog de shopping på listan.

Var sen & fika i Buskåker på em.

G kom förbi & la trall på ballen, vart jätte fint. Sen vart de grillning hos grannen sen spela vi kubb.

Idag körde jag till Djurås, kolla på dansuppvisning & dom var så duktiga.

Hem sen & gjorde en smarrig jordgubbstårta. Familjen kom hem sen o fika. Var fullsatt i mitt lilla kök ;) Men de gick sååå bra.

Fick iaf beröm för min extremt goda tårta. S & P fick dom sista tårtbitarna & dom va nöjda. Tur man har gluppska grannar!! :)

Nu ikväll vart de smält choklad med jordgubbar & färsk ananas. Tror ni de va nå gott då? Jaaaaaaaaaaaaa :P


Fy fan kl är 2 nu & jag ska upp snart, dags för mig & ställa upp som hårmodell i möro...återkommer sen med bilder om jag törs :)

gnatt!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 15 december 2010 22:18


MINNEN!!!!             Idag åkte mamma & pappa. Är så avundsjuk. Jag & älskling är kattvakt. Jag har inte träffa han sen halv åtta i morse, saknar han så. Men nu är han på väg hem till mig, hihi =) i morgon ska vi umgås hela dagen. ...

Av Sandra - 12 december 2010 15:48

Hej Hej! I Måndags åkte jag & Johan till Järvsö. Fick äntligen träffa Mosters ögonsten. Han fick tidig julklapp av mig..         På kvällen gjorde vi smaskiga plankstekar.      Var så himla mysigt och få mysa med Benji. Jag var upp & t...

Av Sandra - 7 december 2010 12:21

Nu sitter vi i Järsö hos Marie.  Vart en lång resa hit, vägen var helt värdelös. Fick lov att åka i 20-30 km i timmen. Tog cirka 3 timmar att åka hit. Men vad gör de? Vi kom fram hela och jag fick äntligen träffa Mosters going. Jag bada honom sen f...

Av Sandra - 5 december 2010 23:27

Oj va helgen gick fort men skönt som fan att den är över. Inge roligt alls och jobba helg. Fick fint besök i Fredags iaf. Hon som är med i Masjävlar..härlig dam de där :) När hon var på väg ut var jag sjukt sugen på att säga "snygg mössa"    men ja...

Av Sandra - 2 december 2010 16:46

Hello...idag är det Torsdag och de innebär party, skoj ska de bli. har gjort 2 pajer till ikväll. ska bli dunder kul.   Igår var jag & hjärtat mitt på Tzatziki & käka sen avsluta vi kvällen med Bio. Hur mysigt som helst. Fira 6 månader    Jag...

Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards