Alla inlägg under maj 2009

Av Sandra - 15 maj 2009 01:11

Hoppsan Kerstin, jag har inte gått & lagt mig än. Fastna vid datorn idag.

Har beställt en massa fina kläder på internet sen setat & kolla på skor. Har hittat den bästa skoaffären. Skulle kunna vara där inne i timmar o prova allt dom har. Jag har nog aldrig sett så fina skor samtidigt, ofast när man går in i en skoaffär kanske man ser 2 par snygga skor. Så jäkla fina pumps dom hade, ska dit sen & köpa några fina pumps man kan ha i sommar.

Besök gärna Deichmann i Falun på nya Falan Gallerian.

Billiga & snygga skor!!

Av Sandra - 14 maj 2009 23:15

Dagen började med teoriplugg. Nu är jag ganska less så jag tog en paus nu ikväll. Har inte kolla i körkortsboken :)

Idag gick jag faktiskt till jobbet även hem också. Skönt var det.

Vet inte varför jag bloggar, har inget & skriva idag. Är så trött.

Kanske bäst & krypa ner så man orkar med morgondagen.


Av Sandra - 13 maj 2009 23:41

Nu blir det ett jäkla tjatande på körkortet men det är frivilligt & läsa.

Skriver bara för att Moster ska få reda på saker.

Hade manöverbana idag, skulle klara de på 40 sek. Fick öva lite innan sen var de bara & köra. Var väldigt svårt i början men när man väl våga gasa lite så klara jag äntligen mig på 37 sek :)

Var så jäkla kul & köra mellan konor, men ännu roligare ska de bli med halkbanan ;) Lääääängtar!!!!!!!! Körde sen ut mot Ornäs, backa runt gatuhörn. Allt gick så bra.

Efter körningen mötte jag upp C & B gick ner på stan & fika på Almas.

Sen jobbade jag, nu på kvällen har jag setat & läst teori i flera timmar. Nu är jag så trött så jag ska gå & sova.

Vi hörs da

Av Sandra - 12 maj 2009 21:42

Hade körlektion igår & idag. Gick hur bra som helst. Igår var det rondellkörning & backning vid gatuhörn. På kvällen var jag & pappa ute & övade lite, måste ju sköta hemläxan. Idag fick jag fickparkera, backa in genom 2 bilar på parkering sen backa in mellan 2 bilar som står längst en gata. Gick skit bra, är såå himla nöjd. I morgon ska jag köra mellan konor. Får se hur de går. Ska göra de på 40 sek helst 35 sek men jag sa att jag fixar de på 20 sek, får se hur de går, haha!! ;) Boka även halkkörning också, nu är jag verkligen på väg ;) Så snart får jag göra teoriprovet.

Är såå jäkla laddad nu..



Av Sandra - 10 maj 2009 22:08

Då var helgen slut, men är väldigt nöjd med den.

Idag var de en slapp dag. Brossan ringde & fråga om E fick vara här. När hon kom så drog vi ut & spela kubb med T S & D. När vi precis spela klart så börja de regna. Vi allihopa gick in till mig sen åkte vi till Forssa & käka lite mat. Tredje dagen jag käka ute :) men gött äre..

Brorsan hämta E på pizzerian. Följde med D & S hem.

Nu e jag hemma & ska kolla på Rederiet, får aldrig nog.

I morgon är det en fullspäckad dag. Vi hörs.

Av Sandra - 9 maj 2009 21:11

Dagen börja med att jag gick upp 8:30. Duscha o gjorde mig klar sen kom mamma & pappa hämta mig. Åkte mot Rättvik, mötte upp brorsan hemma hos han sen åkte vi till travet. Gick runt där & kika sen fika vi. Mamma hade tagit med en massa gott. Sen börja vi spela. Jag & brorsan spela ihop men de gick inge bra alls. Sen spela jag dubbeln men fick inte in den första men den andra, typiskt. Trav är fan inte min grej! Jag hade iaf en underbar dag med familjen i de härliga vädret, synd de blåste bara.

När vi kom hem till Blge så åkte vi till Grill House & käka lite mat.

Så jävla gooo mat!! :)

Sen har jag bara setat hemma & slappa, är helt slut efter den här dagen.

Får se vad morgondagen har att erbjuda..

Puss

Av Sandra - 8 maj 2009 08:55

God Morgon. Äntligen Fredag & de betyder helg! :)

Är inge pigg alls idag, var så trött igår men hade svårt & sova.

Sen när man väl sov så sov jag oroligt. Gah!

Vakna super tidigt idag, ska försöka få sova en timme snart. Annars orkar jag inte nånting. Är helt slut i kroppen. Ingen matlust har jag heller.

Igår var det en jobbig dag men jag drog hem till P så jag fick lite sällskap. Vi drack te & käka varma smörgåsar. Sen skratta vi så vi fick ont i magen. Men det var välbehövligt. Fick även massage av T. Guuu så underbart skönt. Så nu är mina axlar ömma. Fint hääää!!! Kolla även hockeyn, tur Sverige vann nu da så ikväll lär man sitta framför tvn igen!! hahahaha


Nej vila var de ja..vi hörs da...


JAG ÄLSKAR DIG!!!

Av Sandra - 6 maj 2009 19:49

Igår hade jag inget internet på hela dagen, hem telen funka inte heller. Tydligen hade comhem nå fel. Men nu är jag tillbaka.

Jobbar på som vanligt. Idag var jag på riskutbildningen på körskolan. Vi prata & diskutera alkohol & droger i 3 timmar. Väldigt intressant. Men 500 kr fattigare...men men!!

Ska även dit i morgon, har körlektion då ;) Lääängtar!


Nu ska jag gå & göra mig en smarrig räkmacka, mums!!! ;)

Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards