Alla inlägg den 5 september 2009

Av Sandra - 5 september 2009 09:24

Oj vad längesen det var jag uppdatera.

Men jag lever iaf.

Har mitt körkort kvar oxå :D

Förra helgen kom min älskade vän J hit. Jag tjata på honom att han skulle dricka så jag fick vara chaufför. Till slut gav han med sig. Vi fick även en kompis till mig med oss. Körde till Nås till Storänge för att se på Rydell & Quick. Oj vilken stämning. Var hur bra som helst. Vet inte hur många mil jag körde den natten men många var de. Jag & J var hemma kl 05:30 på Söndag morgonen. Fick sova lite innan de va dags & åka till Kupolen. Köpte födelsedags present till T. Åkte hem & fika hos dom. Körde sen till Rättvik för att hämta bilen min. Så nu är jag stolt ägare av en bil. Vart tyvärr ingen Fååård. Hur fränt som helst att åka runt i en skrutt bil och den kostar mig inte alls mycke. Hur perfekt som helst.

Har vart ute & åkt en hel del på kvällarna nu.

Gjorde min sista dag på Esplanad på ett par veckor igår.

Nya tag nu.

Idag ska jag & min lilla K åka till Vansbro & hälsa på mormor. Har ringt & beställt mat & äppelpaj. MUMS!! ;)

Måste nog avsluta nu om jag ska hinna hem till K i tid.

Sköt om er...PUSS


Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards