Alla inlägg den 20 september 2009

Av Sandra - 20 september 2009 10:14

Idag är det ingen vanlig dag för det är mamma & Sofies födelsedag!!!! GRATTIS!!!!

Ska dit senare på kalas. Gött med lite fika.

Igår åkte jag & P till Järvsö. Åkte från Borlänge 07:30.

Stanna vid en sjö & käka lite frukost i solen. satte oss på en brygga. Hur mysigt som helst.

Solen värmde såå skönt.


        


Åkte sen vidare mot Järvsö. Var där 10:30. Mötte upp Marie & Fredrik. Åkte ner till lilla os & kolla på Klara när hon stötte kula. Käka lunch där, en riktigt goo hamburgare sen drog vi på lite shopping. Marie handla barnkläder & jag fick lov  bara titta på alla kläder. Jag vill oxå ha pengar så jag kan shoppa.

Åkte sen hem till Fredriks mamma. Jag P & Marie gick sen ner till byn. Hamna på Lill-Babs café. Satte oss där i solen & fika.


      


Åkte sen ner & kolla på Klara när hon sprang 60 m. Vi missa första gången när hon sprang då hon även kom 1a.

Nu kom hon 6a tror jag de va. Mosters duktiga tjej!


     


Jag Marie & P vart hungriga så vi åkte in till byn & käka lite mat.

    


Vi åkte upp i backen & kolla på utsiken.


  


Efter de vart de att säga hejdå. Dags att åka hem till Dalarna igen. Marie visa stolt upp sin mage.


    


På hemvägen mötte vi en älg. Den gick mitt på vägen framför oss men jag var en bit ifrån så jag hann bromsa.

Åkte om Rättvik hem, var förbi brorsan & skrev på papper. När vi väl var framme i Borlänge var jag såå trött men kunde ju inte åka hem & sova. Åkte & hämta upp Pontus sen drog vi ut till leo för vär var de fest men dom drog precis på krogen så vi åkte in till city & crusa lite. Han följde även med mig hem & sov.


  


Nu ska jag väcka honom sen ske vi ner på marknaden.

Hoppas detta blir ett härligt blogginlägg för dig moster!

Tänker på dig nu & jag älskar dig. Detta kommer gååå sååå bra.

Du finns i mina tankar!





Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards