Alla inlägg den 13 september 2009

Av Sandra - 13 september 2009 23:37

Har blivit väldigt dålig med att uppdatera.

Har jobbat jätte mycke nu & jag trivs på de nya stället.

Skönt att ha bil nu så man kan köra till jobbet. Perfekt!

Ska bara jobba 2 veckor till sen blir de Borlänge igen.

Helgen har vart lugn, har jobba hela helgen. Även idag, lite ovant men de gick så bra så.

Var chaufför igår åt ett par kill kompisar som skulle på krogen.

Ikväll gjorde jag de lite hemmamys. Har inte legat & tagit det lungt på hela helgen så de va dags för de idag.

Tände ljus & kolla på tv. Hur skönt & avslappnade som helst. Tobias kom förbi oxå.

Idag på jobbet skulle jag dammsuga hela övervåningen och när jag öppnar städskåpet ser jag en dammsugare så man bara vill stänga igen dörren. En som man ska ha på ryggen. Nej tänkte jag, den kommer jag inte använda. Har redan ont i min rygg sen ska jag slänga på den där. Fick ju lov att göra de, men guu va drygt det var att ha den på ryggen. Hur tänker dom? Ska den va enkel att ha på ryggen? Man får ju fan ont i ryggen av den...hmm?!


  


Nu ska jag kramas med kudden så jag orkar upp imorgon. Ska till Tunabyggen & skriva kontrakt.

hääjdaaaa

Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards