Alla inlägg den 15 september 2009

Av Sandra - 15 september 2009 22:43

Sitter här i min ensamhet & funderar.

Jag vart riktigt sugen på att åka till Göteborg.

Vilken fin stad. Skulle faktiskt kunna tänka mig

att bo där. Jag ska kolla över hur jag jobbar sen tar

jag min bil & åker dit. Finns vissa personen som bor där

som betyder allt för mig. Kan inte vara ifrån dom i 1 år.

Måste ner snart & träffa dom. Har vart ifrån dom  6 veckor

nu och det gör mer & mer ont i mitt hjärta för varje dag som går.

Min kärlek till er är obeskrivlig. Finare & underbarare personer finns inte.

En massa kärlek till er!


Är inne på min andra vecka nu på jobbet & de rullar på.

Trivs kanon bra med personalen. Alla är så himla goa.

Faktiskt skönt att köra bil sådär tidigt på morgonen & vakna till.

Längtar lite tills jag får starta min bil 07:20 i morgon ;)


Jag har kommit fram till att Gina Tricot i Falun är sååå mycket bättre än på Kupolen.

Det är sååååå trångt på Kupolen, jag hittar ingenting där. Sen när jag kollade i Falun så

hitta jag en massor. Halva min lön kommer gå till kläder därifrån.

Hitta sjukt mycket fina kläder som ska inhandlas.


Nu vart de en liten uppdatering iaf.

För er som läser..verkar inte som de men statistiken visar att de finns läsare men ingen som kommenterar.

Hmmmm..Obestämd


jag24  




Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards