Alla inlägg den 6 september 2009

Av Sandra - 6 september 2009 23:17

Igår åkte vi ju till Vansbro. Var en jätte härlig dag. Fick med mormor ut oxå. Gick till Folkets hus & kolla när några ungdomar dansa. Sen gick vi & fika.

På hemvägen åkte jag in till morbror o kusin i dala järna & hälsa på.

Sen stanna vi i Dala floda & hälsa på ingrid & kusin. Elin hade fyllt år så jag köpte present till henne. Isac fick han oxå. Rätt ska va rätt!

Är jätte nöjd med dagen. kul när man kan hälsa på folk bara sådär. dom blir ju lite chockade! haha =)

på kvällen vart de utgång. Jag & P satt hemma först o förkröka lite sen skjussa Beppa ner oss på stan. Gick upp till Hanna & Anna o drack lite sen hamna vi på Bolanche. Va fan e de för jävla ställe? suck.....

Helt okej kväll iaf. Åkte ut till romme idag på travet. men jag & p var såå hungriga så vi åkte till kupolen & handla på thai..sen somna ja på soffan!

gud vilken seg dag. dags & sova nu så jag orkar till jobbet i morgon.

hej svejs

Presentation

Omröstning

Följer du/ni bloggen varje dag?
 Ja
 Nej
 Händer väll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards